1403/01/31
فعالیت کمیته انضباطی در دهه اول محرم

ره نیک مردان آزاده گیر چو ایستاده‌ای دست افتاده گیر

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امسال، همچون گذشته در راه عزاداری برای سید و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین پیش قدم بود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ ماه محرم امسال برای عزاداران حسینی رنگ و بوی متفاوتی داشت و ویروس منحوس کرونا شاید بر‌ روی عزاداری پرشور مردم کمی تاثیر داشت، اما این شعور حسینی بود که در یادها جاودان ماند.

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام نیز با برگزاری تجمع بزرگ جامعه ورزشکاران و‌مربیان در شب ششم (شهادت حضرت قاسم ع ) این رشته ورزشی و قوی‌ترین مردان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نشان داد که ورزشکاران همیشه برای عزاداری شهید دشت کربلا پیش‌قدم بوده و هستند. 

ملاقات با اعضای خانه بهشت امام رضا (ع) سرای معلولین، از دیگر فعالیت های کمیته انضباطی فدراسیون در دهه اول محرم حسینی بود. در این دیدار جمعی از ورزشکاران حسن کرباسی دبیر فدراسیون، محرم عبدی پور رییس کمیته انضباطی و سعید ره‌انجام دبیر این کمیته را همراهی می‌کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون اما در روز تاسوعا با همت خیریه قمر بنی هاشم توانست کمک‌های مومنانه‌ای را در قالب سبد کالا به دست نیازمندان برساند تا مصداق بارز شعر  مردی نبود فتاده را پای زدن/ گر دست فتاده ای بگیری مردی  باشند.

ورزشکاران، همان پهلوانان ایران زمین، همیشه در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده و در این بین اهالی بدنسازی و پرورش اندام نیز ثابت شده‌اند.