1403/01/09
برگزاری نشست کمیته فنی با حضور رییس فدراسیون؛

کمیته فنی ورزش های قدرتی مستقل می‌شود/ تاکید بر برگزاری انتخابی تیم ملی در یک مرحله

سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رییس فدراسیون و تمامی اعضای کمیته فنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، محمد نصیری رییس و دیگر اعضای کمیته فنی و محسن پیری سرپرست کمیته فیزیک برگزار شد، در خصوص مسائل مختلف از جمله رقابتهای انتخابی تیم ملی، تاکید فدراسیون بر شرکت ورزشکاران در تورنمنت های IFBB، برگزاری مسابقات لیگ پرورش اندام و... بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

یکی از موضوعات مهم در این نشست بحث جداسازی کمیته فنی در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار و فیتنس جدا از کمیته فنی ورزشهای قدرتی(پاورلیفتینگ، مچ اندازی، قویترین مردان) بود که با نظر مثبت اعضای کمیته فنی، مورد تصویب قرار گرفت.

بحث کلیدی دیگری که در نشست امروز کمیته فنی مطرح شد، بررسی مجدد نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی بود که اعضا بار دیگر تاکید کردند مسابقات انتخابی تیم ملی طبق توافق و مصوبات گذشته در یک مرحله انجام گیرد و تمامی قهرمانان آسیا و جهان از فیلتر انتخابی بگذرند.

همچنین مقرر شد برای افزایش انگیزه ورزشکاران از لیگ پرورش اندام در فصل آینده، نفراتی با نظر کمیته فنی به اردوی بازبینی دعوت شوند.

در بخش دیگری از این نشست نیز در ارتباط با نحوه و تعداد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مقرر شد کمیته فنی از بین شش نفر فینالیست در هر دسته قدی و وزنی، نفرات منتخب خود را با توجه به نکات فنی به اردوی بازبینی دعوت کند.