1403/01/30

روح الامینی: جو اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت گرم و صمیمی بود/ نقاط ضعف و قوت خودم را شناسایی کردم

ملی پوش فیتنس اسپرت گفت: مربیان حاضر در اردو تاکید زیادی روی بدن زیبا دارند، چرا که راند اول "فیگور" است و اگر از این مرحله عبور نکنیم دیگر شانسی برای رقابت در راند دوم و اجرای حرکات نمایشی نداریم.

فرهاد روح الامینی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: اردو در سطح خیلی خوبی برگزار شد و روز نخست بعد از اجرای حرکات نمایشی و انجام فیگور در حضور مسئولان فدراسیون و رییس سازمان تیم های ملی، راهنمایی های زیادی در خصوص نقاط ضعف، ارتقاء نقاط قوت و اینکه به چه نکاتی در اجرا و یا فیگور توجه بیشتری داشته باشیم، داده شد.

ملی پوش فیتنس اسپرت جو اردوی را بسیار دوستانه و صمیمی دانست و افزود: ارتباط بین هم تیمی ها با یکدیگر و با مسئولین بسیار گرم و صمیمی بود. در همان روزهای اردو 2 حرکت نمایشی جدید از پیام حسن نژاد یاد گرفتم. همچنین پشتوانه محکم و حمایت ارزشمند و همه جانبه را از جانب مسئولین احساس می کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از بچه ها دارای بدن ورزیده و بسیار زیبایی است که بنظرم به راحتی شانس قرار گرفتن در لیست نهایی را دارد. مربیان حاضر در اردو تاکید زیادی روی بدن زیبا دارند، چرا که راند اول "فیگور" است و اگر از این مرحله عبور نکنیم دیگر شانسی برای رقابت در راند دوم و اجرای حرکات نمایشی نداریم.  

روح الامینی در رابطه با سطح آمادگی خود بیان کرد: طبق نظر کارشناسی داوران و مربیان عضلات زیبا و تناسب اندام خوبی دارم اما این تناسب را باید اندکی حجیم کنم و تا مرحله بعدی اردو مقداری سایز اضافه کنم.

وی با اشاره به اینکه بدون مربی و با علم و دانش خود و با راهنمایی گرفتن از افراد با تجربه در این رشته فعالیت داشته و وارد مسابقات شد، تصریح کرد: تمرینات فیتنس را به صورت تخصصی زیر نظر هیچ مربی انجام ندادم اما از زمانی که به‌عنوان نماینده تیم ملی انتخاب شدم به‌صورت حرفه ای زیر نظر مربی متخصص تمرین می کنم تا به امید خدا نماینده شایسته ای برای کشور باشم.

ملی پوش فیتنس اسپرت با اشاره به اینکه هر یک از ما ضعف هایی داریم و تلاش می کنیم که با آمادگی کامل در مرحله بعد حاضر شویم اذعان داشت: با روندی که من پیش گرفتم و رژیم سختی که دارم، اگر به مسابقات جهانی اسپانیا بروم، حرف برای گفتن دارم و حتی از الان "اجرا" و "لباس" خاص استیج جهانی را آماده کرده ام.

"فرهاد روح الامینی" متولد 20 اردیبهشت ماه 1382 از سن 8 سالگی در اصفهان که زادگاه اش است وارد دنیای ورزش شد و تقریباً یک سال است که پا به عرصه فیتنس گذاشته است. روح الامینی با حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور فیتنس موفق شد عنوان سوم دسته 175- سانتی متر را به نام خود ثبت کند.