1403/02/05
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و نماینده فدراسیون بدنسازی؛

نشست هم اندیشی جهت قرار گرفتن باشگاههای بدنسازی در گروه دو و یک مشاغل برگزار شد

جلسه آماده سازی طرح پیشنهادی در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی باشگاه‌های ورزشی جهت قرار گرفتن در گروه دو و یک مشاغل با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و سرپرست کمیته باشگاه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز گذشته جلسه ای در خصوص قرار گرفتن باشگاه های ورزشی در گروه 2 و یک مشاغل با حضور نصرالله پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان، معاونان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس حراست، خشایار ثابتی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران و محمد امیرعظیمی سرپرست کمیته باشگاه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان نماینده فدراسیون تشکیل شد.

در این جلسه پیرامون آماده سازی طرح اولیه در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی باشگاه‌های ورزشی جهت قرار گرفتن در گروه دو و یک مشاغل، ایجاد فضاهای سلامت در باشگاه‌ها با برقراری پروتکل‌های ابلاغی و شرایط از نظر تهویه، فاصله گذاری دستگاه‌ها و زمان بندی مراجعین بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه مقرر شد، طرح پیشنهادی قرارگیری باشگاه‌ها در گروه دو و یک طی هفته آینده بررسی و کارشناسی شود و بعد از آن به هیات و فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه گردد. در نهایت این طرح به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ارجاع خواهد شد تا تصمیمات نهایی در این خصوص توسط مسئولان ذیربط اتخاذ شود.