1403/02/01
محمد مهام، ملی پوش فیتنس اسپرت:

حمایت فدراسیون از فیتنس خوشحال کننده است/ صحبت های رییس فدراسیون به ما انرژی دوچندانی داد

ملی پوش فیتنس اسپرت گفت: رشته فیتنس علاوه بر عضلانی بودن، هم زمان نیاز به قدرت، توان و چابکی دارد.

محمد مهام در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: بهترین ورزشکاران در سطح بسیار بالا و با سابقه ورزشی دیرینه در اردو حضور داشتند که باعث افزایش سطح کیفی اردو شد.

ملی پوش فیتنس اسپرت در ادامه افزود: بعد از بازبینی توسط رییس سازمان تیم های ملی چند روز تمرین سخت و فشرده داشتیم تا در پایان مسئولان تیم ملی تصمیم نهایی خود را اتخاذ و منتخبین را جهت اعزام به مسابقات جهانی فیتنس معرفی کنند. 

نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور فیتنس اسپرت شرایط آمادگی خودش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در این رشته هر ورزشکار علاوه بر عضلانی بودن، هم زمان نیاز به قدرت، توان و چابکی دارد. با توجه به این فاکتورها این توانایی را در خودم می بینم که جزو نفرات اصلی باشم تا به امید خدا خوش رنگ ترین مدال جهانی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

وی با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در روز نخست برگزاری اردو تصریح کرد: دکتر نصیرزاده با حضورش حمایت خود از ورزشکاران را اعلام کرد و بسیار دلگرم کننده و اثر بخش صحبت کرد که باعث قوت قلب و انرژی بیشتر ما شد. اینکه فدراسیون تصمیم دارد این رشته نو پا را هرچه بیشتر پرورش دهد و حمایت همه جانبه داشته باشد بسیار خوشحال کننده است.

محمد مهام در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از رئیس فدراسیون و سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون داشته باشم، چرا که برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خیلی زحمت کشیدند و به بهترین نحو ممکن مسابقات کشوری و در حال حاضر اردو تیم ملی را برگزار کردند. همچنین قدردان زحمات مربی ام پیام باویلی و حمایت های رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی  هستم.

"محمد مهام" سال 1375 در بندر عباس متولد شد و اکنون ساکن تبریز است. وی از سن 6 سالگی پا به دنیای ورزش گذاشت و در حال حاضر به صورت تخصصی رشته فیتنس را دنبال می کند. مهام موفق شد با حضورش در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور فیتنس، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.