1403/01/10

نشستی از جنس درد و دل باشگاه های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری

اسدالله عزیزیان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان بر لزوم توجه جدی مسئولین به مشکلات باشگاه های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری، اسدالله عزیزیان، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: متاسفانه محدودیت های موجود کمر باشگاه ها را خم کرده است و تعطیلی یکساله این اماکن دیگر رمقی برای مدیران این باشگاه ها باقی نگذاشته است.

وی با تاکید بر لزوم تعویق بازپرداخت وام های حمایتی از باشگاه های ورزشی گفت: با توجه به ادامه دار بودن شرایط کرونا و آغاز اقساط وام ها، مشکلات بسیار بزرگی برای باشگاه داران پیش آمده است که باید چاره اندیشی کرد.

پیگیری نشست با مسئولین ستاد کرونای استان برای کاهش محدودیت ها و صدور مجوز سانس با ظرفیت محدود برای باشگاه ها از دیگر مباحث مطرح شده در نشست بود.

در این نشست دکتر هدیه محمدپور، نایب رییس و سعید محمدی رییس هیات شهرستان شهرکرد و حمید حیدری، عضو هیات رییسه استان و مراد مظهری از باشگاه داران استان نیز به بیان پیشنهادات خود پرداختند.