1403/02/01
برگزاری جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی؛  

بهتاج: پیگیر مشکلات باشگاهها هستیم/ کلیه امور آموزشی حوزه بدنسازی صرفا باید از طریق هیأت مربوطه انجام شود

جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، جلسه تخصصی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور فیروزی معاون ورزشی و جاویدان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل و اعضای هیئت رئیسه این هیأت ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: جایگاه بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی در سطح کشور خیلی عالی است که این امر شایسته قدردانی است.

او افزود: آموزش در این رشته باید به طور ویژه ای نگاه شود و همه این آموزش ها از طریق هیأت استان راه اندازی وبرگزار شود و از ورود افراد متفرقه به این حوزه به طور جد پیشگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره مدارک مربیگری و داوری گفت: اعطای مدرک مربیگری و داوری و پروسه صدور آن معمولا زمان بر است ولی می توان در تعامل با فدراسیون این زمان را کمتر کرد.

بهتاج همچنین در خصوص باشگاهداری و مدیریت باشگاهها گفت: اینکه در یک باشگاه بدنسازی چندین رشته ورزشی مجوز می گیرند و به فعالیت می پردازند کاری است که توجیه فنی ندارد و باید با این موضوع مقابله شود تا باشگاهها به صورت تخصصی به هر یک از رشته ها ورزشی بپردازند.

او ادامه داد: ارتباط مؤثر با شهرستانهای استان از طریق تشکیل کمیته امور شهرستانهای هیئت استان عملیاتی می شود و انتخاب فردی مصلح و کاربلد به این کمیته می تواند یک پل ارتباطی بین ورزشکاران شهرستانهای سراسر استان با هیات استان باشد.

علی نیک رزم رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گزارشی از برنامه های سال ۱۴۰۰ ارائه داد و هر یک از اعضای هیئت رئیسه به بحث و بررسی در رابطه با نیازهای جامعه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در هر دو بخش اقایان و بانوان پرداختند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در این جلسه در مورد تعطیلی باشگاه‌ها و حرفه و منبع درآمدشان تعطیل شده است با توجه‌ به هزینه‌های بالا و اجاره‌های سنگین، روزگار برای مدیران باشگاه‌های ورزشی سخت شده است را مطرح نمود که در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد به عنوان متولی ورزش این استان به طور جدی پیگیر حل مشکل باشگاه داران هستیم  و شرایط شان را درک می کنیم .