1403/01/09

اویسی: لیگ برتر پاورلیفتینگ به صورت متمرکز برگزار خواهد شد

نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: دور رفت لیگ پاورلیفتینگ در دهه اول خردادماه و با حضور رئیس فدراسون جهانی برگزار خواهد شد.

مرتضی اویسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره جلسه هماهنگی لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: جلسه برگزار شده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حضور رئیس فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاهها بود که باعث شد همه تصمیمات به صورت دسته جمعی و با مشورت تیم هایی که قرار است در رقابت ها شرکت کنند، اتخاذ شود.

نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: به جمع بندی رسیدیم که مسابقات لیگ پاورلیفتینگ با توجه به شیوع کرونا به صورت متمرکز برگزار شود. زمان شروع مسابقات دهه اول خردادماه و همزمان با حضور پاراژ رئیس فدراسون جهانی در ایران خواهد بود. فرشید سلطانی هم در جلسه حضور داشت و در حضور ایشان تصمیم گرفته شد که مسابقات به صورت متمرکز و طی دو مرحله رفت و برگشت برگزار شود.

اویسی درباره شرایط مسابقات لیگ پرورش اندام نیز گفت: بعد از جلسه مربوط به لیگ پاورلیفتینگ، جلسه دیگر ما در رابطه با لیگی بود که قرار است در رشته های پرورش اندام، فیزیک کلاسیک، فیزیک و بادی کلاسیک برگزار شود. در این جلسه مقرر شد که مسابقات در 11 دسته وزنی و قدی انجام شود. اعضای کمیته فنی در ارتباط با تیمهای مختلفی که در لیگ شرکت می کنند و شرایط تیمها نظرات خود را بیان کردند. امیدواریم لیگ برتر باعث رونق اقتصادی در رشته پرورش اندام شود؛ اگرچه اعتقاد دارم لیگ می تواند از نظر فنی هم کمک حال ورزشکاران و حتی تیم ملی باشد.