1403/01/09

امیر غلام زادگان از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی فیتنس اسپورت دعوت شد

با اعلام سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر غلام زادگان از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی فیتنس اسپورت دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سرپرست کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در این خصوص گفت: با نظر کمیته فنی فدراسیون پس از برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور، بنا شده تا اردوی کوتاه مدت تیم ملی برای انتخاب اعضای تیم ملی و شرکت در مسابقات بین المللی فیتنس اسپورت برگزار شود.

علی زرافشان ادامه داد: خوشبختانه پس از عملکرد خوبی تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور حالا شاهد راه یابی یکی از ورزشکارانمان به اردوی تیم ملی هستیم. امیر غلام زادگان ورزشکار شایسته استان شانس خوبی برای حضور در ترکیب تیم ملی دارد. پس از دعوت او به اردوی تیم ملی هم پورآزاد رئیس هیات تاکید کرد تا در جهت حمایت و پشتیبانی از این ورزشکار هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

وحید حنیفه لو(تهران)، پیام حسن نژاد(بوشهر) و فرهاد روح الامینی(اصفهان) در دسته اول فیتنس اسپرت 175- سانتی متر و امیر غلام زادگان(خراسان رضوی) و محمد مهام(آذربایجان شرقی) در دسته فیتنس اسپرت 175+ سانتی متر به اردوی کوتاه مدت تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند. این نفرات باید روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون خودشان را به سرپرست اردو معرفی کنند.

پس از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی های به عمل آمده توسط کمیته فنی و سازمان تیمهای ملی از میان پنج ورزشکار ذکر شده، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که تیرماه برگزار می گردد، معرفی خواهند شد.