1403/01/31
زندی، سرپرست کمیته فیتنس خبر داد:

5 ورزشکار به اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند

سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی های به عمل آمده توسط کمیته فنی و سازمان تیم های ملی، اعضای تیم ملی فیتنس اسپرت انتخاب می شوند.

امیر زندی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در ارتباط با نفرات انتخاب شده برای اردوی آمادگی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: با نظر کمیته فنی فدراسیون، آقایان وحید حنیفه لو(تهران)، پیام حسن نژاد(بوشهر) و فرهاد روح الامینی(اصفهان) در دسته اول فیتنس اسپرت 175- سانتی متر و امیر غلام زادگان(خراسان رضوی) و محمد مهام(آذربایجان شرقی) در دسته فیتنس اسپرت 175+ سانتی متر به اردوی کوتاه مدت تیم ملی فیتنس اسپرت دعوت شدند. این نفرات باید روز چهارشنبه با حضور در فدراسیون خودشان را به سرپرست اردو معرفی کنند.

سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره نحوه انتخاب نفرات برگزیده برای حضور در مسابقات جهانی، خاطر نشان کرد: بعد از برگزاری جلسه بازبینی و بررسی های به عمل آمده توسط کمیته فنی و سازمان تیمهای ملی از میان پنج ورزشکار ذکر شده، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که تیرماه برگزار می گردد، معرفی خواهند شد.