1403/01/09

دوره‌های دانش افزایی با توجه به نیاز مربیان و ورزشکاران برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: وبینار‌های دانش‌افزایی هیات به صورت رایگان در موضوعات مختلف و با تدریس اساتید برجسته فدراسیون و استان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، نادر نوروزی اظهار کرد: وبینار‌های دانش‌افزایی هیات به صورت رایگان در موضوعات مختلف و با تدریس اساتید برجسته فدراسیون و استان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش و فعالیت کمیته آموزش و در راستای آن وبینار‌ها و دوره‌های آموزشی رسمی امتیاز دار و دوره‌های رایگان مانند #بروز_شو باعث اعتماد مخاطبان به کیفیت و سطح برگزاری دوره‌های آموزشی شده و با توجه به استقبال علاقه مندان تلاش خواهد شد تا این دوره در موضوعات روز و مورد نیاز مربیان و ورزشکاران برگزار شود.

وی افزود: وبینار ایده‌هایی برای مدیریت حرفه‌ای و درآمدزایی از فضای مجازی در حوزه ورزش با تدریس دکتر شجیع، می‌تواند وبینار مفیدی برای مربیان، ورزشکاران و علاقه مندان به حوزه کسب کار دیجیتال در زمینه ورزش باشد، این عنوان با توجه به نیاز و اهمیت این موضوع در حوزه ورزش در نظر گرفته شده که در روز اول و دوم ثبت نام با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان همراه بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: با تاکید رئیس هیات مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به مربیان و ورزشکاران استان برگزاری این وبینارها برنامه ریزی شد تا در ایامی که محدودیت‌های اجتماعی حاصل از شیوع ویروس کرونا فرصت بیشتری برای مطالعه فراهم کرده است مربیان و ورزشکاران استان به بروزرسانی اطلاعات خود بپردازند.