1403/01/31

قول مساعد استاندار البرز برای تجهیز پایگاه قهرمانی قویترین مردان در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی/ شهبازی: دغدغه های قهرمانانمان را رفع می کنیم

استاندار البرز در نشست با مسئولان فدراسیون بدنسازی وعده داد از نمایندگان قویترین مردان این استان در مسابقات جهانی حمایت لازم را انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز(شنبه) با حضور در استانداری البرز با عزیزاله شهبازی استاندار البرز دیدار و گفت و گو کرد.

محمد عزت پور و رامین فرج نژاد، دو تن از قهرمانان قویترین مردان که اخیرا در مسابقات جهانی شرکت کرده بودند و به عنوان ارزشمند پنجمی دست یافته بودند، در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی را همراهی می کردند.

عبدالمهدی نصیرزاده در ابتدا با اشاره به اینکه استان البرز یکی از قطب های رشته قویترین مردان در کشور به حساب می آید، گفت: طیف زیادی از قهرمانان قویترین مردان از همین خطه هستند و این موضوع کار مسئولان را سخت می کند. رشته قویترین مردان پرطرفدار و قابل فهم است. روایت داریم که بنده قوی بهتر می تواند طاعت باری تعالی را به جا بیاورد. ما هم به دنبال این هستیم که فرهنگ قوی بودن و پهلوانی را در جامعه اشاعه دهیم و نیازمند حمایت شما مسئولین سیاسی در کنار مسئولین ورزشی هم هستیم.

در ادامه رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخواست هایی را از استاندار البرز داشت که یکی از مهمترین آن ها تجهیز زمینی بود که جهت افتتاح اولین پایگاه قهرمانی قویترین مردان کشور تخصیص پیدا کرده است. شهبازی نیز بلافاصله قول مساعد داد تا با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز این پایگاه قهرمانی هر چه زودتر افتتاح گردد.

همچنین نصیرزاده عنوان کرد با توجه به المپیکی نبودن قویترین مردان، وزارت ورزش و جوانان نمی تواند از قهرمانان این رشته حمایت مالی داشته باشد و از استاندار البرز درخواست کرد دو قهرمان ایرانی که در استان البرز حاضر هستند و در مسابقات جهانی افتخارآفرین شدند، مورد حمایت مسئولان استانی قرار بگیرند.

استاندار البرز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: قطعا از قویترین مردان حمایت خواهیم کرد. به هر حال ما امروز شنونده دغدغه های این ورزشکاران عزیز بودیم و این وعده را می دهیم تا دغدغه های آن ها را به نحو مقتضی پیگیری و رفع کنیم.

در پایان این مراسم محمد عزت پور مدال طلای خود از مسابقات قویترین مردان ایران را به رسم یادبود به استاندار البرز اهدا کرد.