1403/01/10
اسدالله عزیزیان، رییس هیات بدنسازی چهارمحال و بختیاری:

فدراسیون ره صدساله را یک شبه طی کرد/ سال پرکاری پیش روی فدراسیون و هیات های استانی است

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری گفت: گرفتن قول از رئیس فدراسیون جهانی مبنی بر ورود رشته پرورش اندام به بازیهای آسیایی، یکی از امتیازات بزرگ سفر رافائل به ایران بود.

اسدالله عزیزیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اظهار داشت: کار بسیار جالب و خوبی بود. البته از آنجایی که برای نخستین بار چنین رقابتهایی برگزار می شد، طبیعی بود که مشکلاتی هم برای عوامل اجرایی داشته باشد، اما جا دارد از رئیس جوان، پرکار و پرانرژی فدراسیون تشکر کنیم که در این مدت کوتاه ریاست خود، کارهای بسیاری برای خانواده پرورش اندام انجام داده است. به ویژه برگزاری چنین رقابتهایی با چنین سطح و کیفیتی قابل تقدیر است. 

وی افزود: جالب بود که حتی در این مسابقات از رشته های دیگر نیز در مسابقات فیتنس شرکت کردند و به این ترتیب فدراسیون بدنسازی چتری می شود برای تمامی ورزشکارانی که بدن های خوبی دارند.

عزیزیان در ارتباط با حضور رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در تهران بیان کرد: به هر حال رافائل شخص اول IFBB است. ارتباطی که رئیس فدراسیون ایران به این سرعت با رافائل برقرار کرد، طی کردن ره صدساله در یک شب بود. به این ترتیب هم رییس فدراسیون ایران جایگاه جهانی پیدا کرد و هم قول میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی را گرفت. علاوه بر این، گرفتن قول از رئیس فدراسیون جهانی مبنی بر ورود رشته پرورش اندام به بازیهای آسیایی، یکی دیگر از امتیازات بزرگ سفر رافائل به ایران بود.

وی درباره برگزاری سمینارها و کلاسهای مربیگری نیز اذعان داشت: یکی از وظایف فدراسیون ها، ارتقاء کمی و کیفی در بخش آموزش است و تنها با آموزش است که می توان به سالم سازی و توسعه و سلامت جامعه خدمت کرد. سمینارها با زحمات و تلاش های دکتر ارجمند، رئیس انستیتوی بین المللی و زحمات دکتر اسدپور، دکتر شمس و البته در بخش خانمها با زحمات عواملی که در فدراسیون حضور داشتند، برگزار شد. هم شرایط حضوری در این سمینارها فراهم بود و هم آنلاین و پروتکل های بهداشتی هم رعایت شده بود. به این ترتیب خیلی ها توانستند از منزل در این کلاسها شرکت کنند. 

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه درباره برنامه ها و شرایط فدراسیون و هیأت چهارمحال و بختیاری در سال 1400 تصریح کرد: با توجه به برگزاری لیگ در چندین رشته، بحث میزبانی ها و بحث مسابقات جدید فیتنس سال پرکاری خواهد بود و این مستلزم همراهی و همکاری همه عزیزان است. روسای هیات ها از قبل از انتخابات از رئیس فدراسیون حمایت کردند و در حال حاضر خط مقدم فدراسیون، هیأت های استانی هستند. رئیس فدارسیون نشان داده که دوستان خود را در هیأت ها فراموش نکرده است. حالا هیأت ها هم باید در حمایت و ارائه راهکار و پیشنهاد، همچون زمان انتخابات چیزی کم نگذارند. کمی صبر می خواهد اما قطعا با این رئیس پرتلاش و صادق روزهای خوبی را در فدراسیون بدنسازی شاهد خواهیم بود.