1403/01/10

رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ به تهران سفر می کند/ سلطانی: پاراژ از محل برگزاری جام باشگاههای جهان بازدید خواهد کرد

با اعلام رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران، رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ IPF اواخر اردیبهشت ماه به تهران سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی، رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از قطعی شدن سفر "گاستون پاراژ" رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ IPF به تهران خبر داد.

سلطانی با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته آقای گاستون پاراژ قرار است 28 اردیبهشت ماه وارد تهران شود و تا 31 اردیبهشت ماه نیز در ایران حضور خواهد داشت. البته ممکن است به دلیل محدودیت هایی که کرونا به وجود آورده، تاریخ سفر رییس IPF به تهران کمی به تعویق بیفتد که در این صورت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی درباره اهدافی که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران از حضور رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در ایران دنبال می کنند، عنوان کرد: آقای پاراژ با دعوت رسمی رییس فدراسیون بدنسازی ایران به تهران سفر می کند. او در این سفر از دور رفت مسابقات لیگ برتر پاورلیفتینگ بازدید خواهد داشت. همچنین دیدار با مقامات ورزش کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در برنامه رییس IPF گنجانده شده است.

رییس انجمن پاورلیفتینگ ادامه داد: در خلال این سفر مذاکراتی پیرامون اعطای میزبانی رویدادهای بین المللی، برگزاری دوره های آموزشی بین المللی، تعامل در خصوص ورود رشته ورزشی پاورلیفتینگ به بازی های آسیایی صورت خواهد گرفت. یکی از بخش های مهم سفر آقای پاراژ به ایران بازدید میدانی او از محل برگزاری مسابقات جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان در ارومیه است. این رقابت ها قرار است در 5 لغایت 8 مردادماه با همکاری بین فدراسیون ایران و IPF برگزار شود و رییس فدراسیون جهانی در سفر به ارومیه از امکانات این شهر بازدید می کند.

سلطانی در پایان گفت: در زمان حضور آقای گاستون پاراژ در ایران، برنامه های آموزشی نیز در نظر گرفته شده است. قطعا یک سمینار بین المللی داوری با حضور رییس IPF برای علاقه مندان برگزار خواهیم کرد.