1403/02/01

کریمی: سطح رقابت های قویترین مردان کُرد کشور بالا بود/ مسابقات مردان آهنین هم می تواند از صداوسیما پخش شود

مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان گفت: قطعا با تعامل بین فدراسیون و  صدا و سیما پخش دوباره مسابقات مردان آهنین از تلویزیون شدنی است.

حسن کریمی مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان درباره دومین دوره مسابقات قویترین مردان کرد کشور که در نوروز 1400 ازشبکه استانی کردستان پخش شد، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: رقابتهای قویترین مردان کرد کشور در مهرماه سال 99 با همکاری هیأت بدنسازی و  صدا و سیمای استان کردستان برگزار شد و هدف از برگزاری آن، بزرگداشت مدافعان سلامت کشور بود.

وی درباره سطح این رقابت ها گفت: این مسابقات نسبت به دوره قبل در سطح بالاتری برگزار شد و 24 نفر از قهرمانان کشور در در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال به مصاف هم رفتند. در پایان این مراحل  نیز 6 نفر فینالیست با یکدیگر رقابت کردند که عارف احمدی از ایلام قهرمان شد و میلاد عباس آبادی، علی نوکانی، وحید امیری، زکریا قاسمی و فواد امیری در رده های دوم تا ششم ایستادند.

 مسوول کمیته قویترین مردان استان کردستان درباره بازتاب های برگزاری این رقابتها و استقبال مردمی از مسابقات اذعان داشت: استقبال خوبی از رقابتها به عمل آمد به طوری که نماینده مقام معظم رهبری در استان، حاج آقا پورذهبی به ما پیام داد و از این که مدافعان سلامت را مورد توجه قرار دادیم از ما تشکر کرد.

کریمی افزود: اگر شریط مهیا شود، دوره سوم این رقابتها با همکاری صدا و سیمای استانی به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه درباره برگزاری مجدد مسابقات مردان آهنین از سوی فدراسیون بدنسازی در سال 1400 گفت: قطعا با حمایت فدراسیون و  صدا و سیما این امر شدنی هست. من هم امیدوارم ورزشکاران در این رقابتها اخلاق مداری پیشه کنند و در شاخصه های مربوط به ورود به مسابقه، اخلاق نیز در نظر گرفته شود.