1403/01/31

پیری: سازوکار انتخاب ملی پوشان برای مسابقات آسیایی و جهانی بعد از جلسه با کمیته فنی مشخص می شود

سرپرست کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی گفت: سازوکار انتخاب نفرات برتر برای مسابقات آسیایی و جهانی بعد از جلسه با کمیته فنی اعلام می شود.

محسن پیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با با برگزاری مسابقات فیزیک در سال 1400 اظهار داشت: همانطور که از قبل اعلام کردیم برگزاری مسابقات فیزیک جوانان٬ فیزیک بزرگسالان٬  ماسکولار و فیزیک کلاسیک بصورت جداگانه از مسابقات بیلدینگ و بادی کلاسیک خواهد بود.

وی با اشاره به نشست کمیته فنی و تعیین زمان برای برگزاری انتخابی تیم ملی عنوان کرد: رقابت هایی که در مردادماه برگزار می شود، انتخابی تیم ملی است و در زمان اندازه گیری از تمامی شرکت کنندگان علاوه بر مدارک مورد نیاز، پاسپورت و کارت پایان خدمت را هم دریافت خواهیم کرد و در غیر این صورت از حضور آن ها معذوریم.

سرپرست کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی بیان داشت: ورزشکارن جوان زیر ۲۳ سال که دارای کارت پایان خدمت و پاسپورت می باشند می توانند در مسابقات فوق برای ورود به تیم ملی در کنار نفرات بزرگسال رقابت کنند. بعد از مشورت با رئیس کمیته فنی٬ به این نتیجه رسیدیم که مسابقات فیزیک جوانان( زیر ۲۳ سال) در ۳ دسته قدی ( ۱۷۵- /۱۸۰- / ۱۸۰+) برگزار شود.

پیری در پایان گفت: باتوجه به اینکه فقط یک مسابقه انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی داریم، سازوکار انتخاب نفرات برتر برای مسابقات آسیایی و جهانی بعد از جلسه با کمیته فنی  اعلام می شود.