1403/01/10

ارجمند: برگزاری کلاس های بین المللی فیتنس گامی مثبت برای کاهش هزینه مربیان است

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: با فرصتی که فراهم شده، مربیان می توانند در داخل کشور و با هزینه هایی به مراتب کمتر از خارج از کشور در کلاس های بین المللی مربیگری فیتنس شرکت کنند.

آیت ارجمند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری سمینارها و دوره های مربیگری بین المللی فیتنس در فروردین ماه و همزمان با حضور مسئولان IFBB در تهران اظهار داشت: حضور در سمینارهای بین المللی فیتنس در بخش آقایان و بانوان برای عموم آزاد است، اما بعد از برگزاری این سمینارها با توجه به اینکه ظرفیت کلاس های مربیگری بین المللی محدود است و فقط 150 نفر می توانند در هر بخش بانوان و آقایان شرکت کنند، از داوطلبان آزمون و مصاحبه گرفته خواهد شد. کلیه افراد واجد شرایط که مدارک لازم را داشته باشند، می توانند بعد از شرکت در سمینار در آزمون و مصاحبه ورودی کلاس مربیگری بین المللی شرکت کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: باید تاکید کنم اولین شرط ورود به کلاس مربیگری بین المللی فیتنس که روزهای 18 و 19 فروردین برگزار می شود، حضور در سمینار روز 17 فروردین ماه است. از سوی دیگر دارا بودن حداقل مدرک مربیگری درجه سه فیتنس یا درجه دو بدنسازی جزو شرایط افرادی است که می توانند در آزمون ورودی کلاس شرکت کنند. البته افرادی که دارای مدرک مربیگری درجه یک بدنسازی می باشند، می بایست در سمینار شرکت نمایند، اما آزمون یا مصاحبه ورودی برای حضور آن ها در کلاس مربیگری نیاز نیست.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی همچنین تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم برگزاری کلاس های مربیگری بین المللی یک گام مثبت از سوی ریاست محترم فدراسیون در جهت کاهش هزینه های افرادی است که به دنبال حضور در کلاس های مربیگری بین المللی در کشورهای دیگر هستند و همچنین باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهد شد چون هزینه مربیان را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

ارجمند در پایان گفت: با فرصتی که فراهم شده، مربیان عزیز می توانند در داخل کشور و با هزینه هایی به مراتب کمتر از خارج از کشور در کلاس های بین المللی مربیگری فیتنس شرکت کرده و در صورت موفقیت مدرک خود را هم دریافت کنند.