1403/01/10
پورایراندوست، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی:

با همکاری فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان را به بهترین نحو میزبانی می کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: انشاالله بتوانیم به کمک خداوند مسابقات جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان را به نحو شایسته و درخور نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

 کیومرث پورایراندوست در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص امضاء تفاهمنامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و فدراسیون بدنسازی اظهار داشت:در آخرین روزهای سال 99 افتخاری نصیب استان آذربایجان غربی شد تا میزبانی جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان را برعهده بگیرد. این رشته در ایران و جهان مخاطبان بسیار زیادی دارد و آذربایجان غربی هم از این مورد بی نصیب نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که امضا شد و مساعدت فدراسیون هفته اول مرداد ماه 1400 ارومیه میزبان جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان خواهد بود. انشاالله بتوانیم با کمک خداوند، استاندار محترم، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین وزارت ورزش و جوانان مسابقات را به نحو شایسته و درخور نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: آذربایجان غربی تجربه برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و البته این بار ما فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و تعامل و همکاری هایش را در کنار خودمان داریم و باتوجه به مساعدت های وزارت ورزش و جوانان هیچ مشکلی در برگزاری این رقابت ها نخواهیم داشت.