1403/01/10

پورآزاد: برنامه های خوبی برای سال جدید به استان ها ابلاغ شده است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای سال ۱۴۰۰ انجام داده که سبب توسعه و‌گسترش فعالیت‌های فدراسیون و هیات‌ها خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد در خصوص برنامه ریزی هیات برای انجام مسابقات و فعالیت‌های آموزشی در سال جدید اظهار کرد: در سالی که گذشت با وجود محدودیت‌هایی که ویروس کرونا برای فعالیت‌های ورزشی به وجود آورده بود، توانستیم در زمینه آموزشی و بروز رسانی مربیان اقدامات خوبی با استفاده از فضای مجازی انجام دهیم.

وی افزود: برگزاری دوره‌های مربیگری درجه 2 و 3 و همچنین وبینار‌های آموزشی با استقبال خوبی از سوی مربیان و ورزشکاران استان همراه بود و با برنامه ریزی کمیته آموزش شهرستان‌ها هم برای اولین بار فعالیت‌خود را در این زمینه آغاز کردند.

پورآزاد خاطرنشان کرد: از چالش‎‌های اصلی ما در سال 99، دفاع از حقوق باشگاه‌ها و کسب اجازه فعالیت برای اماکن ورزشی و برگزاری مسابقات بود، اگرچه هیات در زمینه نظارت و بازرسی از باشگاه‌ها مسئولیت مستقیمی ندارد اما به دلیل فعالیت تعداد زیادی از مربیان ورزشکاران در این باشگاه‌ها و امرار معاش از این راه تلاش زیادی شد تا مجوز‌های لازم از ستاد مقابله با بیماری کرونا اخذ شود و اعتماد سازی لازم جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: برگزاری مسابقات پس از تعطیلی چندین ماهه و راه اندازی مجدد مسابقات یکی دیگر از چالش‎‌‌ها بود که با تلاش و همت مسئولین کمیته‌های هیات و ورزشکاران در سه ماهه پایانی سال 99 شاهد برگزاری رقابت‌های خوبی در سطح استان و رقابت‌های قهرمانی استان بودیم.

وی در خصوص عملکرد و برنامه‌های فدراسیون و همچنین تعامل هیات استان با مسئولین فدراسیون تصریح کرد: پس از جابه جایی در فدراسیون و برگزاری مجمع، تیم جدید با مدیریت نصیرزاده اهداف خوبی دارد که به رشد و گسترش فعالیت‌های فدراسیون و هیات‌های زیر مجموعه آن در استان‌ها کمک می‌کند، در همین راستا در سال جدید سیاست‌ها و برنامه‌های خوبی به استان‌ها ابلاغ شده که امیدوارم بتوانیم به خوبی در سطح استان آن‌ها را اجرایی کنیم.

پورآزاد با اشاره به تعامل و ارتباط فدراسیون با نهاد‌ها و مجموعه‌های مختلف خاطرنشان کرد: فدراسیون برای برگزاری مسابقات و ساماندهی دوره‌ها و مدارکی که از پیش باقی مانده بود کار سختی داشت اما به خوبی در سال 99 این موارد انجام شد و در سال 1400 باید منتظر برگزاری رویداد‌ها و فعالیت‌های جدیدی از سوی فدراسیون در سطح ملی و بین المللی باشیم.