1403/02/05

برگزاری نشست مسئولان سازمان لیگ با رییس فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: برگزاری مسابقات لیگ موجبات فعال سازی چرخه اقتصادی و استعدادیابی را فراهم خواهد آورد

اولین نشست مسئولان سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ، مرتضی اویسی نایب رییس سازمان لیگ و عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ حاضر بودند و پیرامون برنامه های پیش روی سازمان لیگ در سال 1400 اعم از برگزاری لیگ در رشته های مختلف بحث و بررسی صورت گرفت.

حسین شیروانی، سرپرست سازمان لیگ در این نشست با ارائه گزارشی از تعداد تیم هایی که تاکنون برای حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ اعلام آمادگی کرده اند، گفت: پیشنهاد می کنم بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز جلسه مشترکی را با نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ برتر پاورلیفتینگ داشته باشیم و نقطه نظرات آن ها را هم بشنویم. باید ثبت قرارداد ورزشکاران تا روز 18 اردیبهشت ماه صورت بگیرد.

در ادامه نیز عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی گفت: لیگ چرخه استعدادیابی و همچنین چرخه اقتصادی را فعال تر می کند. لیگ های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله همین لیگ پاورلیفتینگ که به مرحله اجرایی رسیده، باید با حضور بهترین ورزشکاران برگزار شود. باید هر چه سریعتر برنامه ریزی برای برگزاری لیگ در رشته های فیتنس، پرورش اندام و مچ اندازی هم صورت گیرد. از اعضای سازمان لیگ می خواهم قدر فرصتی که برای خدمتگزاری به جامعه بدنسازی در اختیارتان قرار گرفته را بیشتر بدانید.

وی همچنین اضافه کرد: باید تقویم سازمان لیگ در سال 1400 مشخص شود و تاریخ قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ هم اعلام شود. همه موارد از جمله زمان آغاز و پایان ثبت قراردادها و زمان شروع مسابقات باید به اطلاع نمایندگان باشگاهها برسد تا ورزشکاران بتوانند برای رسیدن خود به اوج آمادگی برنامه ریزی کنند. در بحث داوری نیز باید هماهنگی های لازم با کمیسیون داوران صورت پذیرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برگزاری جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان عنوان کرد: طبق تفاهم نامه ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امضا کردیم، مقرر شد جام باشگاههای جهان 5 لغایت 8 مردادماه به میزبانی ارومیه برگزار شود.