1403/01/09

نشست صمیمی رییس فدراسیون بدنسازی با اصحاب رسانه/نصیرزاده: سال شلوغ و پرکاری را در پیش داریم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در آخرین روزهای سال در نشستی با اصحاب رسانه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در آخرین روزهای سال 99 در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه شرکت کرد. در این نشست که حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون و حسین جمشیدی سرپرست روابط عمومی فدراسیون هم حاضر بودند، نمایندگان رسانه ها نقطه نظرات خود را درباره عملکرد فدراسیون مطرح کردند.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی در بخش از صحبت های خود گفت: رسانه ها بازوان پرتوان فدراسیون بدنسازی هستند و بدون شک نقش مهمی در پیشرفت این فدراسیون و شناساندن رشته های زیرمجموعه آن به مردم دارند. گاهی اوقات نقدهایی هم از سوی رسانه ها صورت می گیرد که شیرین است و حتی باعث می شود که ما نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و بهتر کار کنیم.

نصیرزاده با اشاره به زیرساخت های ضعیف فدراسیون در زمان ورودش اضافه کرد: سعی کردیم در همین مدت کوتاه گام هایی را برای توسعه زیرساخت های فدراسیون برداریم. به هر استانی که رفتیم، از مسئولان عالی رتبه آن خواستیم که زمینی در اختیار هیات بدنسازی خود قرار دهند. ما نیز در مجموعه آزادی هزار متر زمین در اختیار گرفتیم و قصد داریم مساحت آن را هم بیشتر کنیم تا انشاله به زودی کلنگ ساخت ساختمان جدید فدراسیون و خانه بدنسازی کشور را در آن بزنیم.

وی در خصوص برنامه فدراسیون برای مبارزه با دوپینگ گفت: واقعا در بحث مبارزه با دوپینگ جدی هستیم و می خواهیم به مرور این پدیده شوم از فدراسیون بدنسازی رخت ببندد. دیدید که در مسابقات قهرمانی کشور هم برای اولین بار تست دوپینگ انجام شد.

رییس فدراسیون بدنسازی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برنامه های این فدراسیون در سال 1400 خاطرنشان کرد: سال بسیار شلوغی را در پیش داریم. از فروردین ماه که لیگ فیتنس را برگزار خواهیم کرد، برنامه های ما استارت می خورد. امیدواریم در ماههای ابتدایی سال میزبان رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام هم باشیم تا درباره موضوع میزبانی ایران در مسابقات جهانی جدی تر با ایشان مذاکره کنیم. لیگ پاورلیفتینگ و جام باشگاههای جهان در رشته پاورلیفتینگ هم از دیگر برنامه های ماست. در ضمن در مردادماه احتمالا مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم چون طبق برنامه ارائه شده مسابقات آسیایی مهرماه در بالی اندونزی و مسابقات جهانی آبان ماه در فرانسه برگزار خواهد شد. امیدواریم در این سال سخت رسانه ها در کنار فدراسیون باشند و مثل همیشه در بحث اطلاع رسانی به بهترین شکل عمل کنند.