1403/01/31

ابوالقاسمی: امیدوارم برگزاری مسابقات در فدراسیون بدنسازی تداوم داشته باشد/نمی توان به خاطر کرونا ورزش را تعطیل کرد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت:تمام نفرات تیم اعزامی به شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را دعوت کردیم و از افراد حاضر بخاطر تلاش ها و زحماتشان تجلیل به عمل آوردیم.

محمدرضا ابوالقاسمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بعد از ماه ها و در شرایط موجود همه گیری ویروس کرونا اظهار داشت: برگزاری مسابقات، کیفیت، امکانات، استیج و حتی داوری مسابقات بسیار عالی بود. ما باید با این شرایط و وجود کرونا کنار بیاییم. این طور نیست که ما زندگی را دست کرونا بدهیم و خودمان را از همه چیز محروم کنیم. خودمان موظف به رعایت پروتکل ها هستیم، معلوم نیست این ویروس تا چند وقت دیگر در کشور و جهان همچنان باقی بماند. امیدوارم برگزاری مسابقات تداوم داشته باشد، نمی شود ورزش را تعطیل کرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندارن با اشاره به هزینه های سنگین اعزام تیم به چنین مسابقاتی افزود: اگر مسابقات قهرمانی کشور در استان های نزدیک تر برگزار می شد حتماً هیات ها راحت تر از پس هزینه های تیم هایشان برمی آمدند. تیم ما 40 نفر بودند که تهیه بلیط با این هزینه های گزاف برای استان بسیار سخت است. تنها سختی که وجود داشت همین دوری راه و هزینه های زیاد، بود.

ابوالقاسمی با تاکید بر اینکه هیات بدنسازی استان مازندران همیشه بعد از هر مسابقه کشوری از تیم اعزامی خود تجلیل می کند، اظهار داشت: همچون روال گذشته، تمام نفرات تیم اعزامی به شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را دعوت کردیم و از افراد حاضر بخاطر تلاش ها و زحماتشان تجلیل به عمل آوردیم. مازندران موفق شد مقام دوم تیمی در رشته فیزیک را بدست بیاورد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندارن یادآور شد: قهرمان پروری یکی از برنامه های همیشگی هیات است. بنظر من کسی که قهرمان نشود، قدر پهلوانی را نمی داند. کلمه "پهلوان" مقدس است اما متاسفانه امروزه به راحتی از این کلمه برای هرکسی استفاده می شود.

وی در ادامه افزود: رشته بدنسازی و پرورش اندام مادر همه ورزش ها است و هميشه مازندران سكو نشين بوده. بيش از ٤٠ نفر قهرمان جهان و آسيا داريم. براي تداوم اين موفقيت ها از آنها تجليل مي كنيم، به باشگاه هايشان سر ميزنيم و به درد و دل آنها گوش ميكنيم تا بتوانيم روحيه مضاعفي بدهيم. همچنين اگر مشكل و مسئله خاصي داشته باشند حتماً پيگير مي شويم. ما با اين اقدامات ورزشكار را راضي نگاه ميداريم تا آنها هم انگيزه براي تلاش بيشتر داشته باشند. اينطور جايگاه ورزش ما هميشه حفظ مي شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: از دكتر نصيرزاده بابت تمام تلاش هايش تشكر مي كنم و اميدوارم هميشه در همه مراحل موفق ظاهر شود. امروز بر من ثابت شده كه ایشان مدير و مدبر خوبي است و مي دانم كه اداره كردن اين فدراسيون كار بسيار سختي است. آرزوي موفقيت براي رئيس فدراسيون دارم.