1403/01/30

حیدرخانی: برگزاری مسابقه کشوری در شرایط فعلی کار هرکسی نبود/ از تیم اعزامی البرز به کیش تجلیل کردیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: ما در استان بارها تلاش کردیم مسابقه برگزاری کنیم اما موفق نبودیم، حالا اینکه فدراسیون چنین مسابقه بزرگی در کیش برگزار کرد بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

حمید حیدرخانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: ما هر سال 2 مرتبه مسابقه استانی برگزار می کردیم و سال جاری به علت شرایط موجود در خصوص ویروس کرونا و با توجه به تمام تلاش ها و نامه نگاری هایی که کردیم ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقه به ما نداد؛ حالا اینکه فدراسیون چنین مسابقه بزرگی برگزار کرد بسیار ارزشمند و قابل احترام است. واقعاً کار هرکسی نیست 600 نفر را پذیرش کند و بدون هیچ مشکلی همه بسلامت برگردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با تاکید بر اینکه عدم برگزاری مسابقه باعث افت بدن ورزشکارها می شود افزود: خیلی از هیات های ورزشی و سایر فدراسیون ها امکان برگزاری مسابقات خود را ندارند، اما فدراسیون بدنسازی با رعایت پروتکل ها و با استقبال چشمگیری از ورزشکاران این کار را به نحو احسن انجام داد.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با حضور 20 ورزشکار موفق به کسب عناوین دومی و سومی در رشته های ماسکولار و فیزیک  کلاسیک شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شد.

حیدرخانی در رابطه با پخش زنده شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: کار خیلی خوبی بود. روابط عمومی فدراسیون  کارهای جدید و خوبی انجام می دهد که این امر باعث بیشتر دیده شدن رشته ورزشی ما می شود و در ورزشکاران ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر می کند. حتی پخش زنده مسابقات جهانی قوی ترین مردان هم بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. بدرقه و استقبال از قوی ترین مردان برای اولین بار اتفاق افتاد که برای بچه ها خیلی روحیه بخش بود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای کسب عناوین بالاتر در رقابت های آینده دارید، تصریح کرد: استان البرز همیشه در پرورش اندام و قوی ترین مردان سرآمد است. ما برای کسب بهترین نتایج همیشه تلاش کردیم بهترین آموزش ها و بهترین مربیان را داشته باشیم. اما در شرایط کرونا برنامه ریزی برای آینده خیلی سخت است؛ انگار دست و بالمان را بسته اند و ما را در عمق انداخته اند و کاری از دستمان بر نمی آید.

وی در پایان یادآور شد: جهت قدردانی از زحمات نمایندگان استان البرز در مسابقات قهرمانی کشوری و نتایج ارزشمندی که در این شرایط سخت موفق به کسب آن شدند، در یکی از تالارهای استان مراسم تجلیل برگزار کردیم. از تمام ورزشکاران، حتی آنهایی که عناوینی هم کسب نکرده بودند قدردانی کردیم. چنین مراسمی برای نخستین بار اتفاق افتاد تا یادآور شویم قدردان زحمات آنها در چنین شرایط سختی هستیم.