1403/01/10
مدیر روابط عمومی فدراسیون در پنجمین گنگره مسئولین روابط عمومی هیات های سراسر کشور مطرح کرد:

هیات ها از فضای رسانه ای فدراسیون بهره ببرند

پنجمین کنگره مسئولان روابط عمومی هیات های سراسر کشور در حالی برگزار شد که مدیر روابط عمومی فدراسیون از هیات ها خواست تا از فضای بوجود آمده رسانه ای فدراسیون نهایت بهره را ببرند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ میلاد مقیمی زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون در نشست با مسئولان روابط عمومی هیات های سراسر کشور گفت: سرپرست فدراسیون به تقویت حوزه روابط عمومی اعتقاد دارد و از همین رو زمانی که پیشنهاد برگزاری پنجمین گردهمایی مسئولان روابط عمومی هیات های سراسر کشور و مجمع سالانه به وی رسید، ایشان استقبال کردند و امروز با همکاری مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان گرد هم جمع شده ایم تا در مسیر رشد و تعالی این ورزش تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: روابط عمومی ها ویترین یک مجموعه هستند، و بررسی عملکرد یک مجموعه مثل هیات های ورزشی استانی توسط جامعه بستگی به فعالیت ما دارد. یک روابط عمومی فعال می تواند در درآمدزایی و موفقیت هیاتش نقش به سزایی داشته باشد.

مدیرروابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: فضاهای رسانه ای فدراسیون را در اختیار هیات ها قرار می دهیم تا بتوانند از این فضای رسانه ای ملی برای جذب اسپانسر بهره ببرند. در ادامه کار قطعا با صدا و سیما وارد مذاکره خواهیم شد تا جایی که امکان دارد بتوانیم در شبکه های تلوزیونی هم دیده شویم، اما بهتر است هیات ها در حال حاضر از داشته فدراسیون نهایت استفاده را بکنند.

مقیمی زاده با اشاره به سختی ها و مشکلات پیش رو روابط عمومی ها توضیح داد: شاید روابط عمومی ها در هیات ها حقوق دریافت نکنند، شاید با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و نداشتن تجهیزات دست و پنجه نرم کنند، اما امروزه خبرنگاری و عکاسی موبایلی نشان داده که با نبود تجهیزات، میتوان خبر را در سریع ترین زمان ممکن به دست مخاطب رساند. هرچند از همین جا از روسای هیات های استانی تقاضا دارم نهایت همکاری را با مسئولان روابط عمومی داشته باشند.

وی افزود: ناگفته نماند که شما باید در هیات استان به گونه ای عمل کنید که اعضای آن مجموعه به این باور برسند که وجود یک روابط عمومی فعال می تواند کمک شایانی به موفقیت همگان بکند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون با اشاره به اینکه از این به بعد سطح توقع مان از شما بسیار بالا خواهد بود، ادامه داد: برای برگزاری کارگاه های آموزشی این گردهمایی از مدیران روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مشورت گرفتیم و خدا را شاکریم که همه اساتید اهل فن و از مدیران رسانه ای وزارتخانه بودند. به همین دلیل از این به بعد سطح توقع ما از شما بسیار بالاتر از گذشته است. ارتباط ما بایستی پس از این جلسه قوی تر از گذشته باشد.