1403/01/10

جبلی: تمام امور مربوط به داوران فدراسیون بدنسازی زیر نظر کمیسیون داوران است

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسائل آموزشی و تعلیم و تربیت داوران در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  زیر نظر انستیتوی آموزش و کمیسیون داوران این فدراسیون می باشد.

امید جبلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: تمام مسائل مربوط به تعیین و اعزام داوران و آموزش آنها در کلیه رشته های فدراسیون و زیر مجموعه های آن، به طور کل تمام امور مربوط به داوران تحت نظر کمیسیون داوران فدراسیون می باشد و کمیته های مختلف همچون فیزیک، پرورش اندام، فیتنس و ... نمایندگانی را جهت سهولت در ارتباط با کمیسیون داوران معرفی می کنند.

سرپرست کمیته داوران در ادامه افزود: طبق آئین نامه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر اساس آئین نامه داوری فدراسیون جهانی IFBB داوران مجزا در رشته های فیزیک، بادی کلاسیک و ... وجود ندارد و داوران رشته پرورش اندام در تمام رشته های زیر مجموعه قضاوت می کنند. این طور نیست که داوران رشته های فیزیک، بادی کلاسیک، پرورش اندام و ... از هم جدا باشند و داوری فقط در یک رشته خاص انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته مسابقات، فیزیک، فیتنس و ... مسئول برگزاری مسابقه در رشته خاص خود هستند و جهت اعزام داور به مسابقات باید به کمیسیون داوران درخواست دهند. همچنین تمام امور مربوط به آموزش، تعلیم و تربیت داوران در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زیر نظر انستیتوی آموزش فدراسیون و کمیسیون داوران این فدراسیون می باشد.