1403/01/31

پيري: از سال آینده مسابقات فیزیک را به صورت مجزا برگزار می کنیم

سرپرست کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: براي اينكه بتوانيم خدمات بيشتر و در شأن ورزشكاران ارائه دهيم تصميم گرفتيم مسابقات رشته فیزیک را تفکیک کنیم.

محسن پیری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های پیش روی این کمیته اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به خوبی برگزار شد. وجود شمار زیادی از علاقه مندان و ورزشکاران در رشته باعث دلگرمی ما می شود که رقابت های فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار را در سال آینده به صورت مجزا از سایر رشته ها برگزار کنیم.

وي تصريح كرد: از اين بابت كه خدمات بيشتر و در شأن ورزشكاران به آنها ارائه دهيم تصميم گرفتيم اين تفكيك را انجام دهيم. همان طور كه در جريان هستيد نزديك به ٦٠٠ ورزشكار در مسابقات كشوري حضور داشتند كه این امر باعث خستگي تمام عوامل اجرايي و دست اندركاران برگزاري مي شود.

پيري در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا مسابقات در سطحي بود كه براي اعزام هاي برون مرزي از نفرات برتر همين مسابقات استفاده كنيد، خاطرنشان كرد: شانزدهمين دوره مسابقات قهرماني كشور در سطح كمي و كيفي خوبي برگزار شد، اما هنوز تاريخ دقيق مسابقات آسيايي اعلام نشده است و مسابقات جهاني هم آبان ماه ١٤٠٠ خواهد بود. به اميد خدا طي هفته هاي آينده به محض مطلع شدن از تاريخ دقيق مسابقات آسيايي تقويم مسابقات كميته فيزيك را اعلام خواهيم كرد.