1403/01/09

قرآن نويس: مربيان فيزيك بايد با داوری اين رشته آشنا شوند

نماینده کمیسیون داوران در کمیته فیزیک گفت: با كلاس های آموزشی داوری مي توانيم حواشی را كمتر كنيم و آگاهی مربيان را افزايش دهيم تا به هدفمان كه بيشتر ديده شدن ورزشكاران و زحمات آنها در رشته های فيزيك، فيزيك كلاسيك و ماسكولار است، برسيم.

محسن قرآن نويس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با فعاليت های كميته داوران فيزيك اظهار داشت: با توجه به اينكه ورزشكاران فيزيك، فيزيك كلاسيك و ماسكولار بايد بيشتر ديده شوند و در داوری وقت بيشتری براي آنها گذاشته شود تا هيچ حقی از كسی ضايع نشود، بايد برنامه ريزی های دقيقی داشته باشيم تا اين امر را محقق كنيم. 

نماینده کمیسیون داوران در کمیته فیزیک در ادامه افزود: در نظر داريم پس از هماهنگی با کمیسیون داوران، برای مربيان فيزيك دوره های آموزشی را برگزار كنيم تا آنها با داوری فيزيك و بدن های مورد تائيد داوران بيشتر آشنا شوند تا بتوانند همان بدنی كه مناسب مسابقات است را بسازند؛ با اين روش كار داوران در مسابقات خيلي راحتتر می شود. 

وی در پايان تصريح كرد: با اين كلاس های آموزشی می توانيم حواشی های مسابقات را كمتر كنيم و آگاهی مربيان را افزايش دهيم تا به هدفمان كه بيشتر ديده شدن ورزشكاران و زحمات آنها در رشته های فيزيك، فيزيك كلاسيك و ماسكولار است است، برسيم.