1403/01/09

حسنوند: مسابقات قهرمانی کشور در این شرایط کرونایی خیلی منظم برگزار شد/ پخش زنده رقابت ها کار قشنگی بود

قهرمان دسته پنجم فیزیک کلاسیک شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور گفت: خیلی خوب شد که این مسابقات برگزار شد، چرا که خیلی ها بخصوص مربیان از این طریق امرار معاش می کردند و روال سابق باشگاه داری و شاگردداری به این ورزش بازگشت.

علیرضا حسنوند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص سطح کمی و کیفی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: ورزشکارها بخاطر شرایط کرونا نتوانستند تمرین کافی داشته باشند تا با آمادگی کامل و بالایی حاضر شوند. بنظرم به همین علت سطح کیفی مسابقات نسبت به سال های گذشته کمی پایین تر بود. اما برگزاری مسابقات و میزبانی عالی بود و شکر خدا دکتر نصیرزاده توانست خیلی منظم و عالی مسائل مهمی چون داوری، نظارت و ... را کنار هم قرار دهد.

قهرمان دسته پنجم فیزیک کلاسیک شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در ادامه افزود: خیلی خوب شد که این مسابقات برگزار شد، چرا که خیلی ها بخصوص مربیان از این طریق امرار معاش می کردند که با برگزاری مجدد موج شور و هیجان مسابقه در ورزشکارها ایجاد شد و دوباره به فکر رقابت افتادند. همچنین روال سابق باشگاه داری و شاگرد داری به این ورزش بازگشت. در مجموع برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در این دوران بسیار بازخورد مثبتی داشت.

وی در خصوص پخش زنده مسابقات قهرمانی کشور از صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون یادآور شد: فدراسیون بسیار کار درستی انجام داد و بسیار مهم بود که فیلم مسابقات با کیفیت بسیار خوبی هم پخش می شد. همه بدون دغدغه مشغول تماشای مسابقات بودند؛ می توان گفت برای اولین بار فدراسیون خیلی کار قشنگی کرد.

حسنوند همچنین در ادامه با اشاره به قهرمانی اش در مسابقات جهانی 2019 فجیره تصریح کرد: امیدوارم امسال هم در رقابت های جهانی باشم و بتوانم عنوان اورالی جهان را بدست بیاورم.

قهرمان دسته پنجم فیزیک کلاسیک شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از رئیس فدراسیون تشکر کنم که با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا توانست مسابقات خیلی خوبی برگزار کند. همچنین از داوران تشکر میکنم که اکثراً مورد بی مهری قرار می گیرند؛ اگرچه که بار مسئولیت بر عهده آنهاست و همه از داوران انتظار دارند و اگر کوچکترین اتفاقی هم بیفتد از چشم آنها می بینند.