1403/02/06
اداره کل در کنار هیات البرز در پرورش اندام پای کار است

جانعلی: به دنبال احداث سالن اختصاصی برای قویترین مردان هستیم

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: امیدوارم بتوانیم در آینده با استفاده از ظرفیت خیرین سالن تخصصی برای رشته قویترین مردان احداث کنیم.

مجتبی جانعلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام در خصوص پرورش اندام و ظرفیت های استان البرز اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز جزو هیات های فعال و پویای این استان است و به خاطر ظرفیت هایی که در قویترین مردان دارد می تواند قطب قویترین مردان کشور باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز در ادامه افزود: انشاالله بتوانیم در آینده سالن تخصصی برای رشته قویترین مردان احداث نمائیم و جهت احداث چنین سالنی باید از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم استان البرز در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور مقام های دوم و سوم را در رشته های ماسکوولار و فیزیک کلاسیک بدست آورده اند، تصریح کرد: مطمئناً با حمایت های دکتر نصیرزاده و با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که این استان در رشته های قویترین مردان و پرورش اندام دارد، ما هم کاملاً پای کار هستیم تا اتفاق های خوبی برای این قشر زحمتکش در استان رخ دهد.

مجتبی جانعلی در پایان به خسارت ها و ضرر و زیان باشگاه داران در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: باشگاه ها در دوران کرونا لطمه های بسیار زیادی دیدند، اما بسیار مقاومت کردند و شکر خدا در حال حاضر با رعایت های پروتکل های بهداشتی خدمات خوبی به این رشته پر مخاطب می دهند.