1403/01/09

ملاقات رییس فدراسیون بدنسازی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین/ آیت‌الله عابدینی: در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم، سلیمانی عرصه خود باشیم

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین درباره مخاطبان میلیونی این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در جریان سفر خود به استان قزوین و بعد از حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی این استان و دیدار با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) به دیدار آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین رفت.

رییس فدراسیون بدنسازی در این نشست گزارشی را از وضعیت این فدراسیون ارائه کرد و گفت: فدراسیون بدنسازی باشگاهها و مخاطبان زیادی را به عنوان زیرمجموعه در خود دارد. بدنسازی فرصت خیلی خوبی برای دسترسی راحت مردم به ورزش است و باعث به گردش درآمدن چرخه اقتصادی و ایجاد کارآفرینی هم می شود. از این طریق فدراسیون بدنسازی توانسته نقش بسزایی در سلامت آحاد مردم، افزایش مشارکت های مردم در فعالیت های بدنی، سهل الوصول کردن ورزش، احیای چرخه اقتصادی در ورزش و ایجاد شوق در ورزش نقش آفرینی کند. جایگاه این رشته ورزشی در بُعد قهرمانی هم طوری است که چندین دوره قهرمان آسیا و جهان شدیم. امیدواریم شما نیز به یاری مسئولان این رشته بیایید و کمک کنید تا در ابتدا در استان قزوین و سپس در کل کشور بیش از پیش شاهد پویایی رشته بدنسازی باشیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نیز در دیدار عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جمعی از قهرمانان استان قزوین در این رشته ورزشی اظهار کرد: در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنیم، سلیمانی عرصه خود باشیم و مأموریت‌های خود را با الگوگیری از این سردار شهید دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: تقوا به معنای پایبندی به عهد و پیمان با خداست و اینکه ورزشکاران عزیز ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهند، حفظ عهد و پیمان با شهداست که مجریان منویات الهی بودند و همواره حمایت از حق و مظلوم را سرلوحه مسیر مقدس و الهی خود قرار داده بودند.

امام جمعه قزوین موفقیت در هر کاری را مستلزم داشتن عقل دانا و اراده توانا دانست و افزود: خدای متعال فرموده تقوا عقل را دانا و اراده را توانا می‌کند؛ انسان هر جا ضرری متحمل می‌شود به خاطر این است که نمی‌داند و یا نمی‌تواند که این کاستی با تقوا جبران می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بسیار خوب است که ورزشکاران ما با تأسی و اقتدا به پیامبر(ص)، اهل بیت(ع)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و ائمه اطهار(ع) وارد میدان مبارزه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این ویژگی روح جوانمردی را در ورزشکاران ما تقویت کرده و آنها را با ورزشکاران سایر کشورها متمایز کرده است.

وی عنوان کرد: هر کاری خدایی شود ماندگاری پیدا می‌کند و تلاش کنیم تا در هر حوزه‌ای که فعالیت و ورزش می‌کنیم، کار و ورزش را با آرمان‌های الهی و دینی پیوند بزنیم تا ماندگاری پیدا کند.

در پایان نیز لوح یادبودی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی به آیت‌الله عابدینی تقدیم شد و از طرف امام جمعه قزوین نیز هدایایی به مسئولان فدراسیون اهدا شد.

گفتنی است؛ سجاد نیکنام قهرمان چند دوره پرورش اندام جهان، محمد امیرعظیمی سرپرست کمیته باشگاههای فدراسیون و افشید خوش نویس رییس هیات استان قزوین نصیرزاده را همراهی می کردند.