1403/02/04

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سفر به قزوین با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در جریان سفر خود به قزوین، امروز(سه شنبه) با سردار عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی در این نشست از سردار برزگر ابراهیمی درخواست کرد تا فضایی را برای فعالیت های هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در اختیار این هیات قرار دهند. این درخواست با موافقت جانشین فرمانده سپاه قزوین همراه شد و سردار برزگر به واحد تربیت بدنی سپاه قزوین دستور داد خیلی زود یک سالن را در اختیار هیات پرورش اندام قزوین قرار دهند.

سردار برزگر ابراهیمی در این نشست گفت: امیدوارم فدراسیون، هیات و اداره کل ورزش استان قزوین به سمت هم افزایی بروند و هیچ کدام تک روی نکنند. هر امکاناتی که سپاه دارد، برای مردم است. ما این آمادگی را داریم تمام ظرفیت های خود را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم. به نظرم تعامل و ارتباط نزدیک بین اداره کل ورزش با هیات بدنسازی قزوین هم قابل تحسین است.

در این نشست سجاد نیکنام قهرمان چند دوره پرورش اندام جهان، محمد امیرعظیمی سرپرست کمیته باشگاههای فدراسیون و افشید خوش نویس رییس هیات استان قزوین نصیرزاده را همراهی می کردند که سردار برزگر در پایان جلسه به آن ها لوح یادبودی را اهدا کرد.