1403/01/09

مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی قزوین برگزار شد/ نصیرزاده: در بحث مبارزه با دوپینگ جدی هستیم

با حضور رییس فدراسیون بدنسازی، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین امروز(دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین امروز(دوشنبه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افشید خوش نویس رییس هیات بدنسازی استان قزوین و دیگر مسئولان و اعضای مجمع این هیات برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده خطاب به اعضای مجمع گفت: در بحث مبارزه با دوپینگ فدراسیون خیلی جدی و محکم کار خود را دنبال می کند و ورزش پاک را فقط در حد شعار نمی‌دانیم. همچنین معتقدیم در مسابقات کشوری ورزشکاران باید از استان محل سکونت خود اعزام شوند. در کیش هم این قضیه را دنبال کردیم و از سال آینده این موضوع را خیلی جدی‌تر پیگیری می کنیم تا هر استان بتواند ورزشکاران خود را به اعزام کند.

رییس فدراسیون بدنسازی در بخش دیگری از مجمع که برنامه های هیات استان قزوین در سال 1400 ارائه می شد، عنوان کرد: برنامه های استانی شما مناسب و قابل توجه است، اما باید رویدادهای ملی و حتی بین المللی را هم در تقویم خود جای دهید. همچنین از رییس هیات استان قزوین انتظار دارم هم توجه بیشتری به هیات های شهرستانی کند و هم با ایجاد ساختار فیزیکی درآمد پایداری را برای هیات ایجاد کند.

در پایان نیز افشید خوشنویس ابلاغ خود را به عنوان مشاور حقوقی و عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از نصیرزاده دریافت کرد.