1403/01/31

نعمتی: با آغاز مسابقات شور و هیجان به پرورش اندام بازگشت/ پخش زنده رقابت های قهرمانی کشور اتفاق خوشایندی بود

مربی سابق تیم ملی پرورش اندام گفت: در این برهه زمانی که همه از تجمع و شلوغی فراری هستند، فدراسیون توانست با تدابیر خوب خود مسابقات قهرمانی کشور را با رعایت کلیه اصول بهداشتی به بهترین نحو ممکن برگزار کند.

علی نعمتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام در خصوص سطح کیفی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: در این برهه زمانی که همه از تجمع و شلوغی فراری هستند، فدراسیون با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش توانستند با تدابیر خوب خود مسابقات قهرمانی کشور را با رعایت کلیه اصول بهداشتی به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

سر مربی سابق تیم ملی پرورش اندام در ادامه افزود: مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و قهرمانان به نام و تزار اول دنیا در این رقابت ها حضور داشتند. تمام خانواده پرورش اندام می دانند، ما هر کجا مسابقه برگزار کنیم سطح مسابقات در حد آسیا و جهان است. چرا که ژنتیک بدن های ایرانی جزو استثناهای دنیاست.

وی با اشاره به اینکه عدم برگزاری مسابقات در یک سال و نیم اخیر باعث شد رشته بدنسازی و پرورش اندام از تب و تاب بیفتد و شور و حال همیشگی در باشگاهها وجود نداشت، تصریح کرد: با آغاز مسابقات شور و هیجان به میان ورزشکاران بازگشت و تعداد مراجعه کنندگان به باشگاهها بیشتر خواهد شد. خانواده ها اطمینان خاطر بیشتری بدست آوردند تا اجازه ورود فرزندانشان به باشگاه ها را بدهند.

نعمتی با تاکید بر اینکه با شروع بیماری کرونا رسانه ها و صفحات اجتماعی رشته بدنسازی را در صف اول ممنوعیت ها قرار داده بودند و سوء تبلیغ علیه این رشته اتفاق افتاد، افزود: بازخورد برگزاری این مسابقات برای خانواده ها خیلی خوب بود. با شروع مجدد مسابقات خانواده ها و جوانان نسبت به باشگاه ها و ورزش مطمئن تر شدند که این امر نقطه امیدی برای ماست. خانواده ها باید بدانند که با ورزش بدنسازی می توانند خودشان را نسبت به این ویروس ایمن سازند.

مربی سابق تیم ملی پرورش اندام در پایان یادآور شد: از رئیس فدراسیون تشکر می کنم که بعد از چندین سال رسانه ملی را وارد سالن مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کرد تا این رقابت ها را انعکاس دهند. پخش زنده مسابقات قهرمانی کشور از صفحه اینستاگرام فدراسیون اتفاق بسیار جالب و خوشایندی برای اهالی این رشته و خانواده ها بود. علاقه مندان به بدنسازی به راحتی در منزل خود شاهد مسابقات بودند و توانستند این ورزش را از نظر کمی، کیفی و از تمام ابعاد ببینند و بسنجند. خیلی از خانواده ها ورزشکاران خود را که در مسابقات حضور داشتند را دنبال کردند. خود فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام چندین سال رسانه ای جهت پوشش این رشته پر مخاطب نداشت، اما حالا شرایط تغییر کرده است.