1403/01/31

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با رییس دانشگاه گیلان/رضی: خوشحالیم یک چهره دانشگاهی در راس فدراسیون قرار گرفته است

دیدار عبدالمهدی نصیرزاده با رئیس دانشگاه گیلان، رئیس دانشکده تربیت بدنی گیلان، کارشناس خبره بدنسازی، رئیس و اعضای هیأت رئیسه هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و همچنین رئیس هیأت وزنه برداری گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر رئیس فدراسیون بدنسازی و‌پرورش اندام به استان گیلان و پس از حضور در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان و دیدار با مسئولین سپاه قدس استان، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با حضور دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان، دکتر دمیرچی رئیس دانشکده تربیت بدنی گیلان، دکتر بهمن میرزایی از اساتید خبره تربیت بدنی و  بدنسازی، دانیال خاتمی رئیس و تنی چند از اعضای هیأت رئیسه هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان شرکت کرد.  

در این جلسه که در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و برگزاری رویدادهای ورزشی و بین المللی موضوعاتی مطرح شد، دکتر رضی رئیس دانشگاه استان گیلان گفت:جای بسیار خوشحالی است که یک چهره دانشگاهی در رأس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قرار گرفته است چون فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یک فدراسیون بسیار مهم به لحاظ مخاطب و باشگاه هایی که در اختیار دارد، محسوب می شود.

دکتر رضی همچنین در ادامه افزود: برای ما بسیار مهم است که دانشجویان ما در کنار پرورش ذهنشان، بتوانند بخوبی جسمشان را هم پرورش دهند. در دانشکده تربیت بدنی امکانات بسیار خوبی فراهم کردیم که از آقای نصیرزاده می خواهم از این امکانات و فضای موجود حتماً بازدید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توانمندی دانشگاه گیلان برای همکاری بیشتر در زمینه علمی است، گفت: در بحث توسعه و گسترش علم نیز می توانیم کمک کنیم. دانشگاه گیلان آماده همکاری با افرادی است  که قصد ادامه تحصیل در پسا دکتری دارند. در مقابل انتظار داریم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز از پایان نامه ها و رساله دکترا که مرتبط است حمایت بعمل آورد. یکی از اصلی ترین اولویت های دانشگاه گیلان تلاش در فعالیت های بین المللی است که این فعالیت های بین المللی در برگزاری کارگاه های بین المللی و در خصوص برگزاری مدیریت رویداد های بین المللی است.

دکتر دمیرچی رئیس دانشکده تربیت بدنی گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بعنوان قطب تندرستی ورزش کشور انتخاب شده است و همچنین اخیراً تفاهم نامه ای فی مابین وزارت علوم و استانداری گیلان در خصوص احداث دهکده ورزشی کشور منعقد شده است. ما این آمادگی را داریم که دانشکده تربیت بدنی گیلان را به قطب بدنسازی کشور تبدیل کنیم.

در ادامه این نشست در خصوص همکاری های متقابل میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دانشگاه گیلان در زمینه میزبانی مسابقات ملی دانشجویی و ملی و بین المللی به میزبانی دانشگاه گیلان با تولیت هیات استان گیلان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر گردید، بزودی تفاهم نامه همکاری طرفین نیز منعقد و به امضاء برسد.