1403/01/10

برگزاری مجمع سالیانه هیات گیلان با حضور رییس فدراسیون/نصیرزاده: اتحادی که در هیات گیلان حاکم شده، قابل تقدیر است

مجمع عادی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عادی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان امروز(یکشنبه) در رشت و با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، دانیال خاتمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان و دیگر مسئولان و اعضای مجمع هیات بدنسازی استان گیلان برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی در این مجمع گفت: اتحادی که آقای خاتمی در هیات حاکم کرده، قابل تقدیر است. با وجود سرکار خانم بخشی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خیالمان بابت حمایت از پرورش اندام در استان گیلان راحت است. اگر عشق به کار نباشد، کاری پیش نمی رود. انتظار دارم در دوره ای که خانم بخشی مدیرکل است و با توجه به اتحادی که ایجاد شده، حتما پرورش اندام گیلان صاحب خانه شود.

بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان هم با این درخواست رییس فدراسیون بدنسازی موافقت کرد و وعده داد که به زودی هیات پرورش اندام گیلان صاحب خانه شود.

بخشی در ادامه نیز گفت: بالاترین میزان بیمه ورزشی در استان گیلان مربوط به ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام است. من با دکتر نصیرزاده قبلا کار کردم و خاطره خوشی از این همکاری مشترک دارم. از عملکرد هیات بدنسازی استان هم راضی هستیم و به نظرم جزو برترین هیات های ورزشی در استان هستند.

یکی از موضوعات مطرح شده در این مجمع بحث توجه به ورزش بانوان در فدراسیون بدنسازی بود که رییس فدراسیون از مچ اندازی، چلنج فیتنس و پاورلیفتینگ به عنوان رشته هایی که بانوان می توانند زیر نظر فدراسیون در آن ها فعالیت کنند، نام برد.

در ادامه نیز دانیال خاتمی، رییس هیات استان گیلان با ارائه گزارش عملکرد سالیانه این هیات گفت: ما 17 وبینار رایگان را در یک سال اخیر برگزار کردیم و توانستیم کلاس های دانش افزایی و کلاس های مربیگری که از سال های قبل بلاتکلیف مانده بود را ساماندهی کنیم.

او همچنین خواستار برگزاری مسابقات ساحلی فیزیک در استان گیلان شد.