1403/02/01
شیروانی، سرپرست سازمان لیگ خبر داد:

28 اردیبهشت، زمان آغاز لیگ برتر پاورلیفتینگ/ تیم ها باید تا 10 روز قبل از مسابقات ورزشکاران مدنظر خود را جذب کنند

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان آغاز لیگ برتر پاورلیفتینگ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری لیگ برتر پاورلیفتینگ در سال 1400 سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان شروع این رقابت ها و برگزاری دور رفت را اعلام کرد.

حسین شیروانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی گفت: تاکنون چند تیم از استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، زنجان، سمنان و مازندران برای حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ رسما اعلام آمادگی کرده اند. به زودی و با قطعی شدن حضور تیم ها، اسامی آن ها را به صورت رسمی اعلام می کنیم. قصد داریم لیگ برتر را با حضور 8 تیم و در دو گروه برگزار کنیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد دور رفت لیگ برتر پاورلیفتینگ از 28 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار شود. در واقع این مرحله اول مسابقات خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت متمرکز انجام خواهد شد. تیم های حاضر در لیگ برتر تا 10 روز قبل از آغاز مسابقات حق جذب ورزشکاران مدنظر خود و ثبت قرارداد آن ها در سازمان لیگ را دارند.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: متعاقبا دور برگشت و مرحله نهایی مسابقات نیز برگزار خواهد شد تا در نهایت شاهد معرفی قهرمان لیگ برتر پاورلیفتینگ باشیم.