1403/01/10

تجلیل استاندار مرکزی از قویترین مرد ایران با اهدای یک دستگاه آپارتمان

آئین تجلیل از محسن مسن‌آبادی قوی‌ترین مرد ایران با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آئین تجلیل از محسن مسن‌آبادی قوی‌ترین مرد ایران با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در اراک برگزار شد.

در این مراسم استاندار مرکزی به پاس تلاش های قوی ترین مرد ایران با اهدای یک واحد مسکونی و اعتبار نقدی از وی تقدیر کرد. همچنین نهادهای مختلف استان مرکزی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، اتاق بازرگاتی ، صنایع، معادن و شهرداری و شورای اسلامی شهر، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و تعدادی از صنایع استان با اعطای مبالغ نقدی از زحمات محسن مسن آبادی تجلیل کردند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه اجرای سیاست‌های تشویقی نسبت به ورزشکاران عامل اصلی ایجاد انگیزه در جوانان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است، افزود: جوانان و نوجوانان با مشاهده اینکه تلاش ورزشکاران از نگاه مسئولان پنهان نمی‌ماند بیشتر به سمت و سوی ورزش گام برمی‌دارند که این مهم نقش موثری در توسعه ورزش و در نهایت سلامت اجتماعی دارد.

سید علی آقازاده تصریح کرد: محسن مسن‌آبادی بعد از ۱۰ سال تلاش و کوشش شبانه‌روزی موفق به کسب عنوان قوی‌ترین مرد ایران شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم باید با حمایت‌های خود تلاش‌های این ورزشکار با اخلاق را ارج نهند.

شایان ذکر است، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از این اقدام شایسته و ارزشمند استاندار ورزش دوست مرکزی و توجه ایشان به این قهرمان ارزنده صمیمانه تقدیر و تشکر می کند.