1403/01/31
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون؛

آهنجان سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد

طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، شهرام آهنجان به عنوان سرپرست کمیته بدنسازی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی مراسمی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون و ناصر امیری مشاور رئیس و سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی، شهرام آهنجان به عنوان سرپرست کمیته بدنسازی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر شهرام آهنجان

با سلام و تحیت؛

احتراما، نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد رئیس انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی فدراسیون و به موجب این حکم به سمت « سرپرست کمیته بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید.
انتـظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضـوابط و مقررات موضـوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:
1-  تدوین آیین نامه کمیته مربوط
2-  ارتباط و هماهنگی با فدراسیون های ورزشی و نیازسنجی دوره های بدنسازی مربوط به آن فدراسیون
3-  تدوین منابع آموزشی به روز جهت ارائه به فدراسیون های مربوط در حیطه بدنسازی
4-  ارتباط با سازمان بین المللی در حیطه بدنسازی و ارائه آخرین دستاوردهای به روز
5-  برنامه ریزی جهت برگزاری سمینار های ملی و بین المللی در حیطه بدنسازی
6- تدوین سرفصل آموزشی برگزاری دوره های آموزشی با هماهنگی رئیس انجمن و رئیس انستیتو

7-  سایر امور محوله بر اساس قوانین و مقررات مربوطه

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

 

عبدالمهدی نصیرزاده

رئیس فدراسیون

 

گفتنی است؛ آهنجان از اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر است و متخصص پزشکی ورزشی از روسیه و فوق تخصص ورزش درمانی از آمریکا می باشد. همچنین سابقه ریاست کمیته پزشکی ورزشی کنفدراسیون آسیا ASTC را در کارنامه خود دارد و عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون سه گانه و مسئول برگزاری مسابقات آسیایی گوانجو در فدراسیون سه گانه بوده است.