1403/01/10

فروردین: برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی، نوید روزهای خوبی را برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام دارد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دکتر نصیرزاده قول حمایت دادیم.

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش درمجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده مردم فیروزآباد با حضورش در محل برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشوردر گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کمال تشکر را دارم که رقابت ها را در شرایط کرونا با اعمال دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار کرد و این نوید بخش روزهای بسیار خوب برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام است.

فروردین همچنین در ادامه افزود: از دیروز که وارد جزیره کیش شدم، شاهد استقبال بسیار خوبی در فضای مجازی بودم که برای من اتفاق بسیار جالبی بود. امیدوارم که ویروس کرونا هر چه سریع تر از بین برود و ما شاهد برگزاری این مسابقات با ضور تماشاگران باشیم.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تا کنون با این دقت به ورزش بدنسازی و پرورش اندام توجه نکرده بودم، اما پس از برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون به دکتر نصیرزاده این قول را دادیم که بخاطر جامعه آماری بالایی که این ورزش دارد، پیگیری و حمایت های لازم را از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعمل آوریم و همچنین خودمان را بیشتر نزدیک کنیم. ما می توانیم در بحث همگانی و بُعد قهرمانی این ورزش مانور خوبی انجام بدهیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان با اشاره به اشتغال زایی در ورزش بدنسازی و پرورش و همچنین خسارات وارده به باشگاه داران در ایام همه گیری کرونا افزود: دولت و مجلس می بایستی برای این شرایط و خسارات وارد شده به باشگاه داران راهکار و حمایت های لازم را بعمل آورند؛ هر چند تا الان هم حمایت هایی داشته ایم. مصوب کردیم تسهیلاتی به باشگاه داران تعلق بگیرد و انشاالله بتوانیم ارتباط بهتر و حمایت های خوبی از این عزیزان داشته باشیم.