1403/02/01

کریمی فیروزجایی: به اینجا آمدیم تا حمایت مجلس از فدراسیون بدنسازی را اعلام کنیم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰هزار باشگاه و بیش از ۴میلیون ورزشکار در ورزش بدنسازی و پرورش اندام ،چرخه اقتصادی خوبی را بوجود آورده است.

علی کریمی فیروزجایی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام بدلیل جاذبه هایی که دارد ،طرفداران بسیار در تمامی نقاط کشور و حتی نقاط محروم دارد. هدف از حضور بنده صرفاً عرض خداقوت به ورزشکاران عزیز حاضر در مسابقات و شخص رئیس پر تلاش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است که خود یک چهره دانشگاهی است. انصافاً دکتر نصیرزاده طی این مدت که سکاندار ریاست فدراسیون است عملکرد خوبی را داشته است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به وجود ۲۰هزار باشگاه و بیش از ۴میلیون ورزشکار زیر مجموعه فدراسیون  بدنسازی و پرورش اندام، افزود: این آمار بسیار عالی است و باعث چرخه اقتصادی خوبی در ورزش کشور شده است،این ورزش بدلیل اینکه ورزشکاران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و نیازمند مراقبت های لازم است که ان شاالله با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزرات بهداشت در امر ورود مواد نیروزا به کشور تدابیری اندیشیده شود و پروتکل ها بصورت دقیق  اعمال شود.

وی در ادامه گفت: به اینجا آمده ایم که بگوئیم ما درمجلس شورای اسلامی از ورزش کشور حمایت خواهیم کرد. بخشی از این حمایت هارا در بودجه ۱۴۰۰اعمال خواهیم کرد و بخش دیگر را نیز  در برنامه آتی مجلس انجام خواهیم داد.

کریمی فیروز جایی در پایان افزود: امروز در کیش شاهد صحنه های بسیار زیبایی بودیم که امیدواریم با همکاری مجلس و دولت در آینده بتوانیم این خیل میلیونی ورزش بدنسازی و پرورش اندام را راضی نگهداریم.