1403/02/01

اخلاقی: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، پشتوانه خوبی را برای تیم ملی فراهم می آورد

عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی گفت: حاصل تلاش رییس فدراسیون و رویکرد جدید مدیریتی شان حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار در رقابت های قهرمانی کشور کیش است. .

حسین اخلاقی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در جزیره کیش اظهار داشت:با تلاش های شبانه روزی کادر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین اعمال پروتکل های بهداشتی از سوی هیات و موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش ،شاهد برگزاری یک مسابقه بی نظیر در یک چنین شرایط خاص کرونایی هستیم.

وی همچنین در ادامه افزود:تلاش ها و رویکرد مدیریتی دکتر نصیرزاده و استفاده از پتانسیل های سه نسل مختلف باعث رشد ورزش بدنسازی و پرورش اندام شده است و نتیجه اش را هم اینگونه می بینم که در یک چنین شرایط خاصی این فدراسیون قادر به برگزاری یک مسابقه این چنینی با سطح عالی و با حضور ۶۰۰ورزشکار است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در خصوص تیم اعزامی این استان به این دوره از رقابت های قهرمانی کشور،گفت: ما سعی کردیم که از تمامی پتانسیل های استان برای حضور قدرتمند در این مسابقات استفاده کنیم،تیم هرمزگان با ۶۰ ورزشکار متشکل از رشته های مختلف و در رده های سنی (جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان)در این دوره از مسابقات حضور دارد و امیدواریم در پایان بتوانیم شاهد یک رقابت صحیح و قوی باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی در پایان اضافه کرد:برگزاری یک چنین مسابقه ای می تواند پشتوانه ای خوب برای تیم های ملی در سال آینده باشد.