1403/01/30

فرضی پور:آماده میزبانی از رقابت های بین المللی پرورش اندام هستیم

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت:این جزیره آمادگی برگزاری رقابت ها و دوره های آموزشی ملی و بین المللی را دارد.

عزیز اله فرضی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه مراسم وزن کشی مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در سالن المپیک جزیره کیش اظهار داشت:با برنامه ریزی مطلوب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین هیات بدنسازی و پرورش و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش هم اکنون در حال انجام وزن کشی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور هستیم و کاملاً خرسندیم که در خدمت جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام از اقصی نقاط کشور هستیم.

وی همچنین در ادامه افزود:با توجه به ظرفیت هایی که جزیره کیش در زمینه ورزش و تفریحات دریایی دارد،این جزیره آمادگی برگزاری رقابت ها و دوره های آموزشی ملی و بین المللی را دارد.

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در پاسخ به این سوال که در آینده شاهد میزبانی های دیگر این جزیره از رقابت های ملی و بین المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهیم بود،گفت:نه تنها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بلکه آماده همکاری با تمامی فدراسیون های ورزشی در زمینه برگزاری کلاس ها و رقابت های ملی و بین المللی هستیم.