1403/02/05
طی اقدامی از سوی انستیتو بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صورت می گیرد؛

برگزاري دو سمينار رايگان جهت ارتقاء سطح دانش مربيان و داوران در حاشيه مسابقات قهرماني كشور كيش

سرپرست انستيتوي بين المللي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام گفت: دو سمینار باعنوان های دوپینگ در ورزش حرفه ای و تغذیه پیشرفته در زمان رژیم و کات در جریان رقابت های قهرمانی کشور جزیره کیش برگزار خواهد شد.

آیت ارجمند سرپرست انستیتو بین المللی در گفت و گو با روابط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:با برنامه ریزی قبلی و به جهت ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران کشور دو سمینار با عنوان های دوپینگ در ورزش حرفه ای و تغدیه درزمان رژیم و کات در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در جزیره کیش برگزار میگردد.


ارجمند همچنین افزود:ابتدا عصر فردا سمیناری با عنوان دوپینگ در ورزش حرفه ای را به تدریس دکتر وفایی برگزار خواهیم کرد و پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه را نیز زمان برگزاری سمینار تغذیه پیشرفته در زمان رژیم و کات در نظر گرفته ایم.

دکتر ارجمند در پایان با تاکید بر اینکه تلاش و رسالت انستیتو بین المللی  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر ارتقاء دانش فنی جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام کشوراست و شخص دکتر نصیرزاده حامی ما در اجرای تمامی برنامه ها می باشد ،گفت:حضور در هردو سمینار رایگان است و در پایان به تمامی داوران و مربیان شرکت کننده گواهی حضور اهدا می شود.