1403/01/09

حضور نمایندگان سفارت بلغارستان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

رئیس بخش کنسولی سفارت بلغارستان و دبیر سفارت بلغارستان ظهر امروز با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رئیس فدراسیون، سرپرست دبیری فدراسیون و رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ورابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز 11 اسفندماه استفان گورگوشینوف رئیس بخش کنسولی سفارت بلغارستان و ولادیسلاو کولف دبیر سفارت بلغارستان با حضور در فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون و فرشید سلطانی رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست در راستای ایجاد تعامل هرچه بهتر و همکاری های  آینده بین فدراسیون ایران و بلغارستان انجام شد.

نصیرزاده با اشاره به جایگاه پرورش اندام ایران در جهان تصریح کرد: مربیان و ورزشکاران ما جزو بهترین ها در دنیا هستند و ما این آمادگی را داریم که علم و دانش مربیانمان را در اختیار ورزشکاران بلغارستان در رشته های زیر مجموعه فدراسیون از جمله پرورش اندام، پاورلیفتینگ و ... قرار دهیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: امیدواریم بعد از این جلسه رابطه خوبی بین فدراسیون دو کشور ایران و بلغارستان برقرار شود. حتی ما آمادگی برگزاری اردو مشترک در رشته های مختلف با فدراسیون بلغارستان را داریم.

استفان گورگوشینوف در ادامه جلسه اذعان داشت: حتماً صحبت های انجام شده در این جلسه را به اطلاع فدراسیون بلغارستان خواهم رساند و سعی می کنم تا ارتباط خوبی برای همکاری های آینده بین فدراسیون های دو کشور برقرار شود.

در پایان جلسه فرشید سلطانی نیز در خصوص همکاری فدراسیون ایران و فدراسیون بلغارستان در رشته پاورلیفتینگ و همچنین همکاری و فعالیت در فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ توضیحاتی ارائه کرد.