1403/01/10

فرج نژاد: امیدوارم پرچمدار لایقی برای ایران در مسابقات جهانی باشم

نماینده ایران در مسابقات حرفه ای قویترین مردان جهان گفت: اصلا رقابت ساده ای در پیش ندارم و امیدوارم بین 6 نفر برتر جهان قرار بگیرم.

رامین فرج نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در مسابقات حرفه ای جهان اظهار داشت: برای حضور در مسابقات حرفه ای WUS باید در مسابقات انتخابی "دوبی ماسل شو" شرکت می کردم که شکر خدا موفق به کسب مقام اول شدم و پس از آن از سوی WUS از من دعوت شد تا در رقابت های حرفه ای جهان شرکت کنم. علاوه بر من محمد عزت پور هم در این مسابقات از کشور ایران حضور دارد. 

نخستین مرد آهنین که موفق به حضور در مسابقات جهانی حرفه ای WUS  شد، در ادامه افزود: اولین باری که در مسابقات حرفه ای شرکت کردم جزو 10 نفر برتر این رقابت ها معرفی شدم و سکوی نهم را بدست آوردم. امسال برای دومین بار در این رقابت ها حضور خواهم داشت تا انشاالله رکوردم را جابجا کنم.

وی تصریح کرد: مسابقات حرفه ای قوی ترین مردان جهان WUS به میزبانی بحرین روز شنبه 23 اسفند ماه برگزار می شود که من 20 اسفند عازم خواهم شد. مسابقات یک روزه و بسیار سنگین است و کلا 5 آیتم دارد که باید همه آنها را در همان روز انجام دهیم، مانند مسابقات قهرمانی کشور نیست که آیتم ها در 2 روز تقسیم شود.

فرج نژاد با اشاره به جایزه 75 هزار دلاری نفر اول این دوره از رقابت های حرفه ای جهان، ادامه داد: اصلاً مسابقه راحتی نیست و تقریباً از حریفانم شناخت دارم و از اکراین، هلند، روسیه و آمریکا ورزشکاران قدرتمندی حضور خواهند داشت. زیر نظر برادرم که مربی من است به آمادگی لازم رسیدم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم بتوانم بین 6 نفر برتر قرار بگیرم.

او در ادامه بیان کرد: تنها ایرانی هستم که موفق به حضور در رقابت های جهانی قوی ترین مردان آرنولد کلاسیک و در آخرین حضورم موفق به کسب مقام سوم شدم. تا به امروز هیچ اسپانسری نداشتم و تحت حمایت فدراسیون هم نبودم. امیدوارم دکتر نصیرزاده به ورزشکاران حرفه ای قوی ترین مردان که انگشت شمار هم هستند توجه کند. حتی حمایت معنوی فدراسیون برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که ما ورزشکاران با کسب حمایت و توجه فدراسیون انگیزه بیشتری برای تلاش های بیشتر بدست می آوریم. همچنین از مردم می خواهم برای ما دعا کنند که پرچم دار خوب و لایقی برای کشورمان باشیم.

وی در پایان با اشاره به مسابقات قوی ترین مردان کشور که اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار شد، گفت: مسابقات بسیار خوبی برگزار شد که بزرگ ترین بخش آن پخش مسابقات بصورت زنده از صفحه اینستاگرام فدراسیون و شبکه اینترنی آنتن بود که تمام ایران به راحتی امکان تماشای این مسابقات را داشتند. همچنین جوایز قابل توجه ای نسبت به سال های قبل در نظر گرفته شده بود.

شایان ذکر است، رامین فرج نژاد در کارنامه خود نایب قهرمانی مسابقات قوی ترین مردان کشور در سال ۹۳، قهرمانی قویترین مردان ایران در سال ۹۴، قهرمانی قویترین مردان ایران در سال ۹۷، قهرمانی مسابقات قویترین مردان جهان در آرنولد کلاسیک اسپانیا ۲۰۱۶، نفر سوم مسابقات قویترین مردان جهان آرنولد کلاسیک آمریکا ۲۰۱۷، قهرمان مسابقات لیفت جهان در کشور روسیه سال ۲۰۱۷، قهرمانی مسابقات جهانی دبی ماسل شو امارات سال ۲۰۱۸و نفر نهم مسابقات حرفه ای WUS در کشور امارات را ثبت کرده است.