1403/01/10

ارجمند: سمینارهای داوری و مربیگری پاورلیفتینگ بانوان اوایل سال 1400 برگزار خواهد شد

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مدارک مربیگری که از سال ها قبل باقی مانده بود و همچنین سمینارهای آموزشی بسیاری از استان های کشور صادر و آماده تحویل هستند.

آیت ارجمند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد انستیتوی بین المللی طی این مدت اظهار داشت: سمینارهای عقب افتاده استان های قزوین، مرکزی، قم و هرمزگان صادر شدند و آماده تحویل هستند. همچنن مربیگری های درجه 3 استان های دانشگاه علوم تحقیقات، تهران، نجف آباد، خراسان رضوی، سبزوار، زنجان، یزد، قم، البرز، لرستان، گلستان، کرمانشاه، همدان، تبریز، مچ اندازی بانوان مازندارن و احکام متفرقه مربیگری استان های مرکزی، بوشهر، هرمزگان، آذربایجان غربی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، گیلان، قم، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و یزد آماده تحویل هستند.

 سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه نمرات 21 دوره مربیگری که از سال های قبل ثبت نشده بود، وارد سامانه و اعلام نتیجه شد که بزودی کارت مربیگری آنها صادر خواهد شد، افزود: طی این مدت کوتاه خدمتم در انستیتوی بین المللی دوره هایی چون باز آموزی داوری، مربگیری درجه 3 فیتنس در استان خراسان شمالی، مربیگری درجه 3 بدنسازی در استان یزد، وبینارهای آموزشی در 8 استان کشور و آزمون عملی و کتبی در 7 استان نیز برگزار کردیم.

وی در ادامه یادآور شد: 23 آبان ماه آزمونی به صورت آنلاین برگزار شد که متاسفانه خیلی از شرکت کنندگان با مشکلاتی اینترنتی مواجه شدند و از سامانه خارج می شدند، در نظر داریم این آزمون را بصورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بعد از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح برای افراد معترض برگزار کنیم که تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام می شود.

آیت ارجمند در پایان خاطر نشان کرد: طی جلسه ای که با نایب رئیس بانوان فدراسیون داشتیم و بر اساس موافقت رئیس فدراسیون مقرر شد سمینارهای پیش نیاز دوره های داوری و مربیگری پاورلیفتینگ بانوان و همچنین داوری فیزیک اوایل اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد. ضمن اینکه هر گونه دوره آموزشی پاورلیفتینگ، فیزیک، بدنسازی و ... که خارج از سیستم فدراسیون برگزار می شود فاقد اعتبار و غیر قانونی است.