1403/01/10
طی حکمی از سوی رییس فدراسیون؛

سجاد نیکنام دبیر کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد

سجاد نیکنام طی حکمی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان دبیر کمیته فیزیک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سجاد نیکنام طی مراسمی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون و محسن پیری سرپرست کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان دبیر کمیته فیزیک معرفی شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای سجاد نیکنام

با سلام و تحیت؛

احتراما، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت" دبیر کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران" منصوب می شوید.

انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:


1- پیگیری امورات کمیته فیزیک در هیئت های استان ها

2- پیگیری درخواست های کمیته های فیزیک استانی

3- تلاش در اشاعه فرهنگ ورزش پاک

4- تدوین سازوکارهای انگیزشی مناسب جهت مشارکت حداکثری در این رشته با هماهنگی رئیس کمیته

5- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

گفتنی است؛‌ سجاد نیکنام از قهرمانان آسیایی و جهانی فدراسیون بدنسازی است که در سال های 2013، 2015 و 2016 مدال طلای جهان را از آن خود کرده است. همچنین در سال 2014 موفق به کسب مدال نقره جهان در برزیل شده است. نیکنام در سال های 2012 و 2015 نیز مرد طلایی قاره کهن شده است و در دومین دوره رقابت های جام الماس عنوان نخست را کسب کرده است.