1403/01/09
امیری خراسانی؛ سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد:

مسابقات قهرمانی استان و کشور، شهریورماه برگزار می شود + بخشنامه

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات قهرمانی استان و قهرمانی کشور در شهریورماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ محمد تقی امیری خراسانی سرپرست این فدراسیون از برگزاری مسابقات قهرمانی استان و کشور خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام یکی از  بزرگترین دغدغه های ورزشکاران بود، که به لطف خدا و پیگیری های زیادی که داشتیم، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با برگزاری مسابقات قهرمانی استان و قهرمانی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی موافقت کرد.
امیری خراسانی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت ایمیل رسمی از سوی IFBB مبنی بر زمانبندی مسابقات جهانی  و پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان خبره و بررسی شرایط موجود حاکم بر وضعیت کشور به دلیل بیماری ملموس کرونا، مکاتباتمان را با وزارت ورزش و جوانان آغاز کردیم و خواستار برگزاری مسابقات قهرمانی استان و کشور شدیم، که پس از بررسی های انجام شده توانستیم طی نامه ای رسمی مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی استان و کشور در شهریورماه جاری را از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دریافت کنیم.
سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مسابقات الزامی است؛ افزود: با توجه به شیوع ویروس کوئید19، رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم حضور تماشاگر، عدم اسکان، ضد عفونی محیط و ... الزامی است، چراکه همچنان بر این اعتقاد هستیم که سلامتی جامعه در اولویت اول است.
امیری خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که بحث مدیریت مبارزه با کرونا از سوی ستاد ملی به استان ها تفویض شده است، لذا هیات های استانی بایستی پس از هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و ستاد استانی مبارزه با کرونا و مطمئن شدن از وضعیت سفید و یا زرد استان مربوطه، مجوز برگزاری مسابقات را اخذ نمایند.
گفتنی است طی اعلام رسمی فدراسیون جهانی IFBB مسابقات جهانی از تاریخ پانزدهم لغایت هجدهم آبانماه جاری در شهر بنیدروم اسپانیا برگزار خواهد شد.