1403/02/01

نجف پور: به دنبال رعایت صددرصدی پروتکل های بهداشتی در کیش هستیم

مدیر ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: ما سعی کردیم دقت، نظارت و کنترل بیشتری در اجرای مسابقات داشته باشیم تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید.

محمد ناصر نجف پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط میزبانی جزیره کیش جهت برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و فدراسیون بدنسازی امضا شد. البته با توجه به مذاکراتی که قبل از این انجام شده بود، آمادگی کامل جهت برگزاری این مسابقات وجود داشت.

مدیر ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در ادامه افزود: همکاران ما برای میزبانی این رقابت ها اقدامات خود را شروع کرده اند. ضمن اینکه کیش تجربه زیادی در برگزاری مسابقات از جمله مسابقات آسیایی و جهانی دارد در رشته های مختلف را دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی ما بحث فاصله گذاری اجتماعی است و محدودیت هایی که در ارتباط با کرونا وجود دارد، تصریح کرد: ما سعی کردیم دقت، نظارت و کنترل بیشتری در اجرای مسابقات داشته باشیم تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید. شرط اصلی شورای سلامت کیش برای صدور مجوز برگزاری مسابقات رعایت صد درصدی شیوه نامه های بهداشتی است.

نجف پور یادآور شد: کلیه ورزشکاران به محض ورود به جزیره باید تست کرونا بدهند و بعد از اعلام نتیجه تست می توانند آیدی کارت دریافت کنند. انشاالله با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی رعایت شود و کنترل و دقت بیشتری روی اجرای شیوه نامه های بهداشتی مسابقات باشد، مسابقات برگزار می شود و به امید خدا مسابقات خوبی خواهد بود.