1403/01/09
با حضور مدیر امور ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم؛

تفاهم نامه شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور رسما به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در فاصله 4 روز تا شروع رسمی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش محمد ناصر نجف پور، مدیر امور ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست آخرین وضعیت جزیره کیش برای میزبانی از ورزشکاران اعزامی از سراسر کشور توسط نجف پور مدیر امور ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم و رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کیش به اطلاع رییس فدراسیون بدنسازی رسید.

همچنین نصیرزاده توضیحاتی را درباره تعداد شرکت کنندگان و نحوه برگزاری مسابقات ارائه کرد و آخرین هماهنگی ها پیرامون برگزاری باشکوه این رقابت ها صورت گرفت.

در نهایت نیز تفاهم نامه همکاری بین موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به صورت رسمی به امضا رسید.

گفتنی است؛ شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور از 13 تا 15 اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.